![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.676 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.676 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Ebus |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zeddamseweg 13 |
Postcode | 7075 EA |
Plaats | Etten |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 341457 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfebus.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Modelcode: CX482
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 57 liter
Actieradius: 56 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 463 x 188 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.744 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 32 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,8 kWh/100km
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Aflevering inclusief een nieuwe APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Afleverpakket (€ 250 meerprijs): Aflevering inclusief een nieuwe APk, RDW-Leges, onderhoud conform schema, poetsen binnen en buitenzijde.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK
- Afleverpakket & 3 mnd Ebus Garantie (€ 600 meerprijs): Aflevering inclusief een nieuwe APK, RDW-Leges, onderhoud conform schema, poetsen binnen en buitenzijde plus 3 mnd volledige Ebus Garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Nieuwe APK
- Afleverpakket & 12 mnd Bovag (€ 800 meerprijs): Aflevering inclusief een nieuwe APK, RDW-Leges, onderhoud conform schema, poetsen binnen en buitenzijde, 1 jaar mobiliteit service Europa plus 12 mnd volledige Bovag.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
De prijs van deze prachtige auto is inclusief tenaamstelling en een nieuwe apk. Daarnaast kunt u kiezen voor een afleverpakket van 250 euro. Hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt volgens onderhoud schema en wordt de auto gepoetst van binnen en buiten. Ook hebben wij een garantie pakket van 3 maanden voor 350 euro en 12 maanden Bovag garantie plus 1 jaar mobiliteitsservice voor 550 euro. Garantie pakket altijd in combinatie met afleverpakket. Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde specificaties afwijken van de werkelijke specificaties, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. 1e eigenaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
![Autotest | Ford Kuga SUV zonder poespas](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10306/ford-kuga-15-st-line-x.jpg)
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.