Bouwjaar | 08-04-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 23.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kuurne Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brugsesteenweg 184 |
Postcode | 8520 |
Plaats | Kuurne |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 726934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kuurnemotors.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Belgisch voertuig in perfecte staat van 1ste eigenaar
Blanco gekeurd met car pass en onderhoudshistoriek
Groot onderhoud bij aflevering met eigen dienst na verkoop
1 jaar garantie met depannage via Europe Assistance
Voiture Belge en parfait état de 1ère main
Contrôle technique ok avec car pass et historique du véhicule
Grand entretien effectué par nos soins avant livraison
1 an de garantie avec depannage via Europe Assistance
Andere opties / Autres options :
NAVIGATIE FORD SYNC / GPS FORD SYNCRADIO DAB+ / RECEPTION RADIO DAB+ACTIVE CRUISE CONTROL / RÉGULATEUR DE VITESSE ADAPTIFALU VELGEN 18" SPORT / JANTES ALU 18" SPORTPARKEERSENSOREN V+A / CAPTEURS DE STATIONNEMENT AV+ARPRIVACY GLASS ACHTERAAN / VITRES TINTÉES ARRIÈREZETELVERWARMING VOOR / SIÈGES CHAUFFANTS AVANTKEYLESS ENTRY & START / ENTRÉE ET DÉMARRAGE SANS CLÉ4 NIEUWE BANDEN / 4 PNEUS NEUFS
***************************************
- BIV Vlaanderen: € 601
- Jaarlijkse taks Vlaanderen: € 560
- Emissienorm Euro6b
***************************************
- Pour nos clients Wallons n'hésitez pas à nous contacter pour une simulation de la première mise en cirulation
- Pour nos clients de France : Un CT FRANCAIS EST FOURNI + nous pouvons vous aider pour les démarches administratives Françaises
- Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele fouten in de advertentie, het aangeboden voertuig kan u steeds komen bezichtigen na telefonische afspraak Alvast bedankt voor uw interesse in een van onze voertuigen
- Nous ne sommes pas responsables des erreurs possibles dans l'annonce, le véhicule proposé peut toujours être vu après rendez-vous téléphonique
Merci de l'intérêt que vous portez à l'un de nos véhicules
Nous parlons Français / We speak English
Basile : +32475726934 / +33674957234 // Pascal : +32475614966 // Gijs : +32488243100
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.