Bouwjaar | 26-04-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.798 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-04-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.798 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopark Uden BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weverstraat 2 |
Postcode | 5405 BN |
Plaats | Uden |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 332424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoparkuden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2014 - jul 2017
Modelcode: CD391
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 185 x 152 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.427 kg
Laadvermogen: 863 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijs is RIJKLAAR. Dus geen afleverkosten of pakketten. Betaalbare kwaliteit!! Kijk en vergelijk gerust!! Bij collega bedrijven komt er tussen € 595,= en € 1000,= bij voor wat wij u bieden.
Rijklaar betekent:
oTechnische controle en onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema
oVolledige professionele poetsbeurt van binnen en buiten
oVerwijderen van eventuele "restyle deukjes"
oNieuwe mattenset indien nodig
oIn overleg aanvullende wensen
oHet volledige importproces (indien van toepassing)
oNieuw of recente APK
oRDW vrijwaringsbewijs (inruilauto
oTenaamstelling "nieuwe" auto
oBewijsvoering Kilometerstand (Nationale Auto Pas, Carpass) Gegarandeerde kilometerstanden!
o3 of 6 maanden garantie op motor en versnellingsbak
Wij ruilen uw huidige auto, motorboot, motor, camper of caravan graag in!! U bent van harte welkom bij Autopark Uden te Uden.
Uiteraard kunt u deze auto ook maandelijks betalen. Onze intermediair maakt met u de beste deal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.