Ford Ranger Puma LIMITED 3.2TD 147kW200ch BTE AUTO UTILITA

€ 37.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-07-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 40.752 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.198 cc
Vermogen -

Ford Ranger Puma LIMITED 3.2TD 147kW200ch BTE AUTO UTILITA


€ 37.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-07-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 40.752 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.198 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam ACCESS AUTO FRANÇOIS S.A.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rue De Ciney, 119
Postcode 5580
Plaats Rochefort
Land België
Telefoon +32 (0)84 - 220051 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Nos réf : *ROC-VO15270-31*

TCO (coût total à l'usage du véhicule) =

Pour plus de renseignements, contactez-nous sans hésitez !

Véhicule de premier choix avec suivi concessionnaire + historique complet du plan d'entretien.

Jamais accidenté.

Aucun frais à prévoir.

1 an de Garantie + possibilité d'extension jusqu'à 3 ans ! avec le label Automaz24

Véhicule livré avec un contrôle de qualité sur plus de 130 points + car-pass et contrôle technique.

Nous pouvons reprendre votre ancien véhicule au meilleur prix du marché!

Liste des options sous réserve d'erreurs.

Onze ref. : *ROC-VO15270-31*

TCO (totale kosten voor het gebruik van het voertuig) =

Neem voor meer informatie gerust contact met ons op!

1e keus voertuig met dealer bewaking + volle dige historie van het onder houds plan.

Niet heuvelachtig.

Geen extrakosten.

1 jaar garantie + mogelijk heid tot verlenging tot 3jaar met het Automaz24-label.

Voer tuig afgeleverd meteen kwaliteits controle op meerdan 130 punten+ car-passen technische controle.

Wij kunnen uw oude wagen terug nemente gende scherpste markt prijs!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie