Bouwjaar | 09-10-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.637 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-10-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.637 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kraeima Scheper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Romhof 14 |
Postcode | 9411 SC |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 540208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kensautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2013 - dec 2015
Modelcode: CD340
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 898 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Ford S-Max stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Zicht, licht en toch dicht! Een geweldige rijervaring met het glazen panoramadak. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting.
Topprestaties in muziek en geluid? Dat is bijgeleverd in de vorm van het high performance audiosysteem! Met dit systeem profiteert u onder andere ook van: full map navigatiesysteem, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Zuinig en zeker zoeven? Dan is de cruise control ideaal! Ook is de Ford uitgerust met: verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Ford S-Max heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.