vorige 21 van 15.706 volgende

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Lease Titanium 7p. / Orig. Nederlands / Xenon / Trekhaak / Panoramadak / Navigatie / 18 LMV / PDC v+a / Keyless / Voorruit verwarming / C

€ 11.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-02-2013
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 242.278 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.6 EcoBoost Lease Titanium 7p. / Orig. Nederlands / Xenon / Trekhaak / Panoramadak / Navigatie / 18 LMV / PDC v+a / Keyless / Voorruit verwarming / C


€ 11.850,-

Algemeen

Bouwjaar 20-02-2013
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 242.278 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.596 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Overijssel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zompstraat 16
Postcode 8102 HX
Plaats Raalte
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41172609 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumoverijssel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2015
Modelcode: CD340

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 898 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard

Let op!!! Wij werken uitsluitend op afspraak!

Dit betreft een origineel Nederlandse auto afkomstig van de 2e eigenaar. De auto verkeert in goede staat en is aantoonbaar (onderhoudsboekje + verschillende facturen) goed onderhouden!

Deze auto nodigt jou uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. In deze auto vind je een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Zit je goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Het interieur baadt in een zee van licht door het glazen panoramadak. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en metallic lak.

Audio-installatiesysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinken je favoriete playlists geweldig. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. Je kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Ford S-Max voorzien van parkeersensoren! Het drukke verkeer eist onderweg al jouw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Ford is voorzien van diverse systemen die je assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en je rijdt comfortabel en zuinig. Extra opties op deze auto zijn: keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Ford S-Max heeft jouw veiligheid en die van jouw omgeving prioriteit. Als elke meter en elke seconde telt, w

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie