Bouwjaar | 02-01-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.817 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 6.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.817 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Outlet Auto Roest B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parallelweg 1 |
Postcode | 4209 AA |
Plaats | Schelluinen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 601233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoroest.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2009 - apr 2010
Modelcode: CD340
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.340 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Nette auto, meeneemprijs!
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij de Outlet van Auto Roest bv! Hier bieden wij voertuigen en producten verkregen door inruil of bijkoop voor een bijzonder scherpe handelsprijs aan. Zo heeft u altijd de beste deal!
De voertuigen en producten worden aangeboden zonder garantie op basis van zo meenemen. Doorgaans is het aanbod ouder dan onze reguliere voorraad of met een hogere kilometerstand waardoor deze buiten de BOVAG voorwaarden vallen.
Uiteraard worden al deze voertuigen geleverd met een aflevercontrole, poetsbeurt en minimaal 6 maanden APK zodat wij u alsnog de beste prijs- kwaliteitverhouding kunnen bieden.
Ook particulieren kunnen zaken doen met onze outlet!
Verdere onderhandelingen dienen bij ons op locatie met één van onze verkopers gevoerd te worden.
Voor vragen of opmerkingen kunt u bellen naar 0184601233 of e-mailen naar outlet@autoroest.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.