Ford S-MAX 2.0 EcoBoost Titanium / Automaat / Leer / Climate / Cruise / PDC / N.A.P.

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-01-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.725 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.976 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Ford S-MAX 2.0 EcoBoost Titanium / Automaat / Leer / Climate / Cruise / PDC / N.A.P.


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.725 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.976 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Duijn Nottelman Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koraalstraat 2a
Postcode 1812 RK
Plaats Alkmaar
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5823243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdn-automobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr 2010 - aug 2014
Modelcode: CD340

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 221 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 188 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.576 kg
Laadvermogen: 829 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: op de motor

Zeer leuke, goed onderhouden Ford S-Max 2.0 EcoBoost Titanium uit 2011 met 195.000 KM N.A.P.

2 sleutels, alle boekjes en historie aanwezig.

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie of een bezichtiging/proefrit bent u van harte welkom.

Gelieve voor vertrek even bellen om teleurstelling te voorkomen.

Graag tot ziens!

Koffie staat klaar!

Inruil mogelijk.

Openingstijden:
Maandag 8:30 t/m 17:30
Dinsdag 8:30 t/m 17:30
Woensdag 8:30 t/m 17:30
Donderdag 8:30 t/m 17:30
Vrijdag 8:30 t/m 17:30
Zaterdag 9:00 t/m 16:00

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie