Ford S-MAX 2.0 TDCi ST-Line EU6.2

€ 26.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Ford S-MAX 2.0 TDCi ST-Line EU6.2


€ 26.900,-

Algemeen

Bouwjaar 2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ford Weber
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Avenue du Commerce 54
Postcode 1420
Plaats Braine L'alleud
Land België
Telefoon +32 (0)2 - 3860220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageweber.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airconditioning
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Capteurs de stationnement avant et arrière Commande à distance avec 2 clés rabattables GPS radio-CD SYNC3+Blue.+USB+com.volant+8HP Ordinateur de bord Rappel bouclage ceintures AV/AR Régulateur de vitesse avec limiteur de vitesse Traffic Sign Recognition Anneaux d'arrimage dans le coffre Cache-bagages Appuie-tête AV réglables en 2 directions Bouton de démarrage Ford Power Climatisation automatique à double commande Colonne de direction réglable en incl. et profo Compart.rangement entre sièges 1ère et 2ème rang. Console centrale AV avec accoudoir et rangement Direction assistée Désactivation de l'airbag passager Eclairage de seuil Espace de rangement sous siège conducteur Espace de rangement sous siège passager Fermeture globale avec verrouillage central Frein à main électronique Lampes de lecture LED à la deuxième rangée Lève-vitres à commande électrique à l'arrière Lève-vitres à commande électrique à l'avant Miroir de courtoisie éclairé conducteur/passager My Key clé programmable Petite console de toit avec rangement lunettes Porte-gobelets couverts dans la console centrale Prises 12V (coffre/console/tabl.bord) Quickclear dégivrage rapide Rétroviseur enfant Rétroviseur extérieur à commande électrique Rétroviseur intérieur anti-éblouissement automat. Rétroviseurs chauffants Rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement Siège conducteur lombaire Siège conducteur réglable en hauteur Siège passager lombaire Sièges AV chauffants Sièges individuels 3e rangée réglable élect. Sièges sport avant avec surpiqûres rouges Sécurité enfant électrique à l'arrière Vitres teintées foncées arrière (475) Volant en cuir perforé Badge ST Line Grille avant en maille JAV 5 branches doubles Rock Metallic 18''+235/50 Jupes latérales Large béquet arrière Logement des phares en noir Pare-chocs spéciaux avant et arrière Peinture non-métallisée Protection portières en aluminium avant + logo ST Pédales en aluminium Revêtement de toit foncé Surpiqûres rouges volant/cons.cent./panneaux porte ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag genoux conducteur Airbag passager Airbags latéraux à l'avant Airbags rideaux AV/AR Assistance au freinage d'urgence Détecteur de pluie ESP (programme électronique de stabilité) Feux AR LED fumés Feux de croisement automatiques Feux diurnes LED Kit de livraison Phares antibrouillard avant Phares à allumage auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie