Bouwjaar | 25-01-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.958 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 4.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.958 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Waai Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 7B |
Postcode | 3133 KL |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23375686 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dewaaiautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.671 kg
Laadvermogen: 834 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 513 - € 548 per kwartaal
Deze Ford S-Max komt uit 2008, werd geleverd van 01-04-2007 tot 01-03-2008 en kostte toen € 46.893,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 96 kW (131 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 188 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,3 liter per 100 km en hij weegt 1671 kg. De APK is geldig tot 02-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 579,58 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is mogelijk, stuur ons een email of WhatsApp met foto's van uw auto, kenteken en prijsindicatie wat u verwacht voor uw auto
Al onze auto's zijn voor de verkoop helemaal nagelopen en rijklaargemaakt. De auto's worden geheel gereinigd afgeleverd zowel interieur als exterieur.
Als u verder nog vragen heeft kunt u ons altijd bellen op 06-23375686
Wij heten u van harte welkom bij ons in de showroom!
Met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.