![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 06-01-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 306.881 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 306.881 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | WH Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hegedyk 29 |
Postcode | 8405 GS |
Plaats | Luxwoude |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15392154 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wh-autos.nl/occacions |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Nette auto! Rijdt goed!
Ford S-Max 1.6 TDCi Trend Business
- Kenteken: 09-SZG-2
- Merk: Ford
- Model: S-Max
- APK tot: 11-08-2024
- Tellerstand: 306881 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1560 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: T1WB
- Vermogen: 85 kW / 116pk
- Ledig gewicht: 1603 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 525 - 550 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Verw. voorruit en ruitensproeiers
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Inruil mogelijk!
Wij zijn een RDW-erkend bedrijf en kunnen 24/7 auto's op naam zetten en vrijwaren, u hoeft niet meer langs het postkantoor!
WH Auto's
Hegedyk 29
8405GS Luxwoude
wh.autos@ziggo.nl
0615392154
Openingstijden:
Maandag t/m Donderdag: 09.00uur tot 18.00uur
Vrijdag/Zaterdag: 09.00uur tot 17.00uur
Mocht u savonds een auto willen bezichtigen is dit in overleg altijd mogelijk!
LET OP!: NIET AL ONZE AUTO'S STAAN IN LUXWOUDE. OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN, GEEF VAN TE VOREN EVEN AAN VOOR WELKE AUTO U KOMT. DAN ZORGEN WIJ DAT DEZE KLAAR STAAT!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
![Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3837/ford-s-max.jpg)
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.