vorige 14 van 15.834 volgende

Ford S-MAX 2.0 Titanium, exportprijs

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-04-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 268.591 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Ford S-MAX 2.0 Titanium, exportprijs


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 04-04-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 268.591 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Hoek AutoService
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hudsondreef 39
Postcode 3565 AV
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2378128 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dehoekautoservice.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Ford S-Max 2.0 Titanium, exportprijs


- Kenteken: 36-ZN-KN
- Merk: Ford
- Model: S-Max
- APK tot: 12-05-2024
- Tellerstand: 268591 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1999 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: AOWA
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 1505 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 7
- Verbruik: 8.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Verw. voorruit en ruitensproeiers

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Motor 100%


Export prijs ex.bpm



De Hoek AutoService
Hudsondreef 39
3565AV UTRECHT
030-2378128
ben.welkom1@gmail.com

www.dehoekautoservice.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie