Bouwjaar | 10-07-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.732 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.732 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Yilmazer Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ringbaan-Oost 12 |
Postcode | 5013 CA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55891504 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.yilmazerautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4781 x 1884 x 1658 cm
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Yilmazer in Tilburg is ruim 20 jaar actief in de autoverkoop. Vanwege onze jarenlange ervaring kunnen wij goed inspelen op de wensen van de klant. Al onze auto's worden uitvoerig nagekeken voordat ze te koop worden aangeboden. De vernoemde prijs zijn meeneemprijzen het is mogelijk om afleverpakketten en Garantie tegen extra kosten bij te kopen. Om teleurstelling te voorkomen graag even bellen voordat u langs komt. Wij hebben een snel wisselende voorraad en u kunt op onze website nog meer auto's bekijken www.yilmazerautos.nl.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Gelieve ons te bellen. Wij reageren niet op e-mails!!
Tel: 013-5431038
Mob: 06-55891504
Tevens verzorgen wij ook exportdocumenten en exportplaten met 14 dagen verzekering.
We can handle exportdocuments, exportplates and insurance.
Wir machen uns zu exportieren papieren mit anmeldung und versicherung.
Nus four nissons des documents d'exportation + karte verte.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.