vorige 1 van 15.728 volgende

Ford S-MAX Grand 1.5 EcoBoost Titanium 7p.

€ 24.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-02-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 102.229 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Ford S-MAX Grand 1.5 EcoBoost Titanium 7p.


€ 24.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-02-2019
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 102.229 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Witte Garage Elst BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg Oost 4
Postcode 6662 NE
Plaats Elst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)481 - 769064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dewittegarage.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.765 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal

Wij hebben een mooie Ford S-Max binnengekregen in een Titanium uitvoering. Deze uitvoering is onder andere voorzien van een grijs metallic kleur, Apple/Android Carplay, verwarmbare voorruit, climatecontrol, trekhaak etc.

Veiligheid
o ABS
o Airbags
o ESP
o Getint glas
o Parkeersensor
Comfort
o Airconditioning
o Boordcomputer
o Climate Control
o Cruise Control
o Regensensor
o Stoelverwarming
Multimedia
o Apple Carplay
o Radio/CD-speler
Tuning
o Lichtmetalenvelgen
o Sportstoelen
Overige
o Binnenspiegel aut. Dimmend
o 7 persoonsuitvoering
o Trekhaak

Extra informatie
Algemene informatie
Constructiejaar: 2019
Modeljaar: 2019

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.765 kg
GVW: 2.450 kg
Afmetingen (LxBxH): 483 x 192 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 191 kg
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

= Aanvullende opties en accessoires =

Algemene Opties en Accessoires
- Parkeersensoren voor & achter
- Voorruitverwarming

Audio, tv en 12v access
- Emergency Assistance
- Radio/CD-speler met 8 speakers

Gordels en airbags
- Bestuurder en passagiers airbags voor
- Gordijnairbags
- Knieairbag

Instrumenten
- 8 inch Touch&Swipe screen
- SYNC3: geavanceerd Bluetooth en Voice control systeem (incl. AppLink, Apple Car Play en Android Auto)
- Tyre Pressure Monitoring System

Lading interieur
- Middenconsole met armsteun en opbergvak

Remmen
- ABS, Electronic Stability Control (ESC) met Traction Control en Emergency Brake Assist

Ruiten en glas
- Elektrisch bedienbare portierramen rondom (incl. one shot up/down functie)
- Geluidswerende voorruit

Sloten
- Elektrische kindersloten
- FordEasy Fuel
- FordKeyless Entry incl. FordPower Startbutton
- MyKey- hiermee kan o.a. topsnelheid en maximale audiovolume ingesteld worden

Specifiek
- Android/Apple Carplay

Trim exterieur
- Chromen sierlijst onderzijde portierramen
- Metaallak of Mica lak

Trim interieur
- Bekleding Axis Ebony
- Stuurwiel en versnellingspook met leder bekleed
- Vloermat

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie