Ford S-MAX Titanium 2.0 EcoBlue 190PK AWD AUT PANORAMISCH DAK // CAMERA // ALL WHEEL DRIVE

€ 34.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-06-2020
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.233 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Ford S-MAX Titanium 2.0 EcoBlue 190PK AWD AUT PANORAMISCH DAK // CAMERA // ALL WHEEL DRIVE


€ 34.900,-

Algemeen

Bouwjaar 08-06-2020
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.233 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 139 kW (189 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ford Beckers Bilzen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maastrichterstraat 212
Postcode 3740
Plaats Bilzen
Land België
GSM +32 (0)477 - 892384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fordstorebilzen.be/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Jonge Occasie in stock
Ford S-Max Titanium 2.0TDCI 190PK AUTOMAAT
ALL WHEEL DRIVE met Panorama dak en tal van leuke opties
Co 180g/km WLTP Euro 6

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie