Bouwjaar | 01-01-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.394 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2004 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.394 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harry Meijndert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Newtonweg 1b |
Postcode | 3208 KD |
Plaats | Spykenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 617559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harrymeijndert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2004 - dec 2005
Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 365 x 168 x 133 cm
Wielbasis: 245 cm
Inhoud laadruimte: 214 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 279 kg
GVW: 1.315 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 10 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Harry Meijndert
Newtonweg 1 B
3208 KD Spijkenisse
TEL: 0181-617559
Al meer dan 59 jaar gespecialiseerd in onderhoud en reparatie. Altijd rond de 50 occasions in alle prijsklassen. Al vanaf 500 euro met APK.
Kijk ook op onze website www.harrymeijndert.nl
??????? ? ?????????. (We spreken ook Bulgaars.)
??? ?? ??????? ??-??????. (We spreken ook Russisch.)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford StreetKa | Ka-meleon
De Ford Ka wordt al sinds de introductie in 1996 in allerlei speciale uitvoeringen geleverd. Regelmatig zoekt de importeur samenwerking met een kunstenaar om de Ka een speciale aankleding te geven. Nu komt Ford's kleinste in twee compleet nieuwe verschijningen op de markt. De eerste daarvan is de extra sportieve SportKa, met aangepast onderstel en sterkere motor. De andere nieuwkomer is de lang verwachte Ka-briolet: de StreetKa.
De Ford Ka is er nu ook als cabrio: de StreetKa. Als cabriolet biedt de Ka nog meer rijplezier terwijl de charme van het origineel is gebleven. Wel kostbaar.
Plus
- Uitstekende wegligging / veel rijplezier
- Ook comfortabel met open kap
- Forse bagageruimte
Min
- Matige afwerking
- Kostbaar
- Weinig hoofdruimte
Conclusie
De Ford Ka kent inmiddels vele verschijningsvormen, waarvan de StreetKa zonder meer de fijnste is. Omdat Ford Nederland er voor heeft gekozen alleen de snelste en meest luxueuze StreetKa naar Nederland te halen, hangt aan de auto een exclusief -maar niet onterecht- prijskaartje. Desgevraagd laat de importeur weten in een later stadium ook een eenvoudiger uitvoering van de StreetKa aan te kunnen bieden.
Ongeacht de verschijning, biedt Ford met de StreetKa een aantrekkelijke en unieke auto. De Ford StreetKa is veel meer dan zomaar een tot cabriolet getransformeerde familieauto. De StreetKa begon met een goed origineel en voegde daar ook nog eens een sterke motor, prettige besturing en vooral een sublieme wegligging aan toe. Daarom is het rijplezier (maar niet de beleving) vergelijkbaar met die van een roadster, terwijl een groot deel van de charme van de Ka behouden is gebleven.