Ford Transit Custom Trend DCIV 2.0 TDCi 130 320 L1...
€ 41.287,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-06-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Pack visibilité 2 (rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement/pare-brise chauffant/rétroviseurs extérieurs chauffants et réglables électriquement/feux antibrouillard/essuie-glaces avec capteur de pluie/assistant d'éclairage avec capteur jour/nuit), système start/stop, porte coulissante dans l'habitacle/chargement à droite, 2 liseuses avant et arrière, 3ème feu stop, 4 haut-parleurs, accoudoir siège conducteur, rétroviseurs extérieurs couleur carrosserie, système d'aide à la conduite : fonction éclairage (coming home / leave home), vitres 2ème rangée, fixes, frein de stationnement mécanique, éclairage de plancher, boîte à gants verrouillable, Carrosserie/Structure : Double cabine cabine, séparation de l'espace de chargement derrière la 2e rangée de sièges, volant multifonctions, colonne de direction réglable (horizontale, verticale), immatriculation camion, enjoliveurs, bas- norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6AR), avertisseur de ceinture de sécurité, banquette 3 places en 2ème rangée, pare-soleil côté conducteur et passager, jantes acier 16 pouces, bac sur le siège double passager ( se déplie), poignées de porte extérieures en noir, anneaux d'arrimage (4), indicateur de niveau de liquide de lave-glace, système de pilote de stationnement à l'avant et à l'arrière (feux antibrouillard), ensemble de sièges 13 : siège conducteur (réglable en 4 directions) - siège passager double , tissu (sièges dans la cabine : siège conducteur avec support lombaire), ensemble de couleurs de style (pare-chocs de la couleur de la carrosserie), régulateur de vitesse (régulateur de vitesse) (volant (cuir)), système audio : radio avec USB et mains libres Bluetooth système, portes battantes arrière sans vitrage (angle d'ouverture 180 degrés), filtre d'habitacle : filtre à pollen, variante de carrosserie : toit normal, moteur 2,0 litres - 96 kW TDCi KAT, réception radio numérique (DAB+), empattement 2933 mm, roue de secours en pneus moteurs, essuie-glaces avec commutation d'intervalle, réglables, phares H4, bavettes garde-boue avant et arrière, revêtement dans l'espace de chargement/FG : mi-hauteur, système de freinage antiblocage (ABS), type d'entraînement : traction avant, électronique . Programme de stabilité (ESP), boîte 6 rapports, climatisation, airbag côté conducteur, vitres électriques, fermeture centralisée avec télécommande, ordinateur de bord, vitrage athermique légère
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Transit Custom | Auto van de zaak of voor de zaak?
Bij de keuze van een bedrijfsauto zijn twee factoren van belang. Voor het bedrijf spelen rationele factoren, zoals de kosten en de functionaliteit. Voor wie de bedrijfsauto gebruikt, zijn heel andere zaken van belang: comfort, veiligheid en rijplezier. Ford claimt dat de Transit zowel rationeel als emotioneel de juiste keuze is.
De Ford Transit scoort zowel bij de werkgever als de werknemer. De eerste waardeert de lage kosten en functionaliteit. De tweede geniet van de rijeigenschappen en uitstraling.
Plus
- uitstekend weggedrag
- sterke, zuinige Euro6 motor
- functioneel en ruim
Min
- onhandig klein beeldscherm
- bediening infotainment bijna buiten bereik
Conclusie
Ford is sinds jaar en dag succesvol met de Transit. Een proefrit wijst uit waarom: de Transit scoort zowel bij de werkgever die kiest met het verstand als bij de werknemer die kiest met het gevoel.
Wat dat eerste betreft: de Transit is verkrijgbaar in alle gangbare carrosserievarianten en biedt alle vereiste functionaliteit. Dankzij de nieuwe dieselmotor voldoet de Transit niet alleen aan de laatste milieueisen (Euro6), maar is de auto ook voordeliger geworden in gebruik en onderhoud (om de 60.000 km of twee jaar).
Het tweede deel speelt in op het gevoel. De Transit is namelijk een echte Ford met een bovengemiddeld goed weggedrag. Daarbij ziet de Transit er als Sports Van verrassend goed uit.