![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 25-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.726 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.726 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.399 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Calandkade Garage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerketuinenweg 41-43 |
Postcode | 2544 CV |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22080801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.facebook.com/calandkadeauto |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 170 x 147 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 453 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
graag nodigen wij u uit voor een proefrit!
Alvorens bellen als u wilt langskomen voor een auto om ongemakkelijkheden te voorkomen.
Auto op u naam zetten? Wij doen dat ter plekke voor u en GRATIS!
Welkom bij Calandkade Autodealer, wij zijn een universeel RDW erkend autobedrijf, u kunt bij ons terecht voor in-en verkoop van uw auto en alle nodige onderhoud, reparaties en nog veeel meer....
Onze diensten check list:
* Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk.
* Auto Vrijwaren en auto tenaamstelling 24 / 7 (op naam zetten)
* Financiering mogelijk
* Apk Keuring
* Uitlijnen
* Airco vullen
* Onderhoud en reparaties
* Schade herstellen, Richten en Spuitwerk
* Poetsen en polijsten interieur + exterieur
* Koplampen herstellen
* leder interieur herstellen & verven
* Nieuw en 2e hands banden
* Uiteraard heerlijke koffie!
Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen of vrijblijvend langs komen.
mob Inkoop / verkoop 06-22080801
whatsapp : 06-22080801
Openingstijden:
Ma. t/m Vrij: 08-00 - 19:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
Zondag eventueel op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Accent | Het oog wil ook wat
Afgelopen zomer verscheen de geheel nieuwe Hyundai Accent op de markt. Die werd direct door Autozine getest. Maar die eerste testauto was een sedan, iets waar de gemiddelde Nederlander niet op zit te wachten. Dergelijke auto's "met kofferbak" zijn echter razend populair in het verre Oosten en daarom koos Hyundai ervoor die variant eerst in productie te nemen. Maar nu is de Accent er ook als hatchback: tijd om de oren en vooral ogen de kost te geven bij deze tweede kennismaking.
![Autotest | Hyundai Accent Het oog wil ook wat](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2127/hyundai-accent.jpg)
De Hyundai Accent sedan is een prima auto voor weinig geld. De Accent drie-deurs hatchback is net zo verstandig, maar koppelt daar een meer aansprekende vormgeving aan toe.
Plus
- geslaagde vormgeving
- goede prijs/prestatie verhouding
- rijdt, stuurt, remt en schakelt prima
Min
- achterruitjes niet te openen
- fabrieksverbruik lastig te realiseren
- kleine ergonomische missers
Conclusie
Het oog wil ook wat. Dat is bewezen met deze tweede test van de nieuwe Hyundai Accent. De eerste kennismaking was met de Accent sedan en toen luidde de conclusie: prima auto voor weinig geld. Maar aantrekkelijk of opwindend was de sedan allerminst. De nu gereden rode hatchback geeft vanaf het eerste moment een positief gevoel en dat vertaalt zich in meer rijplezier.
De Accent hatchback is voordelig, maar wel compleet en degelijk afgewerkt. De geteste auto voelt daarom zeker niet als een goedkope budgetauto. Technisch is de hatchback gelijk aan de sedan en dat betekent een onderstel dat iets minder rustig is dan dat van de duurdere concurrenten. In de dagelijkse praktijk is de Hyundai Accent 3-deurs een prettig sturende, remmende, schakelende en presenterende auto die er ook nog eens leuk uitziet!