Bouwjaar | 02-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.721 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
€ 2.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-06-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.721 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mutlu Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg en Bos 113 |
Postcode | 2661 DM |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2800230 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mutluautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R13
Acceleratie (0-100): 20,7 s
Topsnelheid: 136 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 153 x 159 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 873 kg
Laadvermogen: 463 kg
GVW: 1.336 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
New Thinking. New Possibilities volgens de Zuid-Koreaanse aanpak. Da's Hyundai. De aandrijving van deze Hyundai wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook dakspoiler, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur horen tot de voorzieningen op deze auto.
Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Mutlu Auto's is sinds 2004 uw service partner.Onze occasions worden inclusief een nieuwe APK afgeleverd.Tevens kunnen wij een onderhoudsbeurt,een garantiepakket,
tenaamstelling en complete reconditionering verzorgen voor slechts va €495,- (vraag naar de voorwaarden)
U kunt uw huidige auto bij ons inruilen.Tot Ziens
!! ADRES !!
Mutlu Auto's
Weg en Bos 113
2661 DM Bergschenhoek
010 2800230
info@mutluautos.nl
www.mutluautos.nl
Sinds 2004 een vertrouwd adres voor uw in-verkoop en reparaties/onderhoud
Openingstijden:
Ma t/m Vr. van 09.00-18.00
Zaterdag 09.30-16.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Atos | Van A tot Z
De naam "Atos" is ontstaan uit een woordspeling. In de Engelstalige landen was de eerste Atos bekend als "Atoz" ofwel "A to Z" ("van A tot Z"). De naam werd overal uitgesproken als "Atos" en omdat de woordgrap vrijwel alle kopers ontging, raakte Hyundai's kleine MPV bekend als "Atos". De recente facelift is echter een goede reden de auto alsnog van A tot Z te testen.
De Hyundai Atos is een auto van uitersten. De auto is te klein voor Europeanen en de concurrentie biedt op alle vlakken een volwassener product. Voor 2003 zijn het uiterlijk en de uitrusting verbeterd
Plus
- Vlotte en zuinige motor
- Zeer scherpe prijs
- Eenvoudige instap
Min
- Ruimte valt tegen
- Matige afwerking
- Facelift maakt nog geen nieuwe auto
Conclusie
Een week lang rijden met de Hyundai Atos laat een verdeeld gevoel achter. De gefacelifte Atos scoort of zeer goed, of stelt echt teleur. Vooral voor lange bestuurders is de auto simpelweg te klein en dat beïnvloedt de gehele beleving. Bovendien zijn de andere mini MPV's op vrijwel alle punten volwassener: van afwerking via binnenruimte tot rijeigenschappen.
De facelift maakt de uit 2003 stammende Atos niet tot een nieuwe auto, maar heeft vooral het uiterlijk en de uitrusting goed gedaan. Daarbij is de nieuwe motor vlot en zeer zuinig. Het sterkste punt van de Atos is daarom het sterkste punt van iedere Hyundai: een zeer scherpe prijs.