Bouwjaar | 12-09-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.124 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.778 cc |
Vermogen | 231 kW (315 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-09-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.124 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.778 cc |
Vermogen | 231 kW (315 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ikbal Auto's |
Contactpersoon | S. Kurt |
Adres | Zeeheld 4 |
Postcode | 5342 VX |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15892812 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Maten
Wielbasis: 301 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 2.150 kg
Interieur
Interieurkleur: brown
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 270 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 245/40 R19
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen 24/7 auto's vrijwaren en tenaam stellen is mogelijk online via RDW.nl op uw telefoon met uw DIGID. Verder verzorgen we ook exportdocumenten (eventueel met exportkenteken en verzekering) en douanedocumenten.
Typfouten zijn voorbehouden. Bekijk de foto's goed voor eventuele opties.
Inruil is ten alle tijden mogelijk.
Heeft u vragen, dan horen we dat graag via de kanalen die we u aanbieden zoals bellen, smsen, mailen, whatsapp of berichten via social media.
Onze bezoekadres en openingstijden zijn:
Zeeheld 4
5342 vx Oss
Van maandag t/m donderdag van 08.30u - 17.30u
Vrijdag 08.30u-12.00 en 15.00-17.30
Zaterdag 09.30u - 15.00u
Buiten openingstijden op afspraak geopend.
Om teleurstellingen te voorkomen, graag altijd eerst even bellen voordat u langs komt.
Mobiel: Mustafa 0683706226 of
Kenan 0615892812
www.ikbalautobedrijf.nl
www.facebook.com/IkbalAutoOss
www.instagram.com/ikbalauto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Genesis | Kijk eens wat ik kan!
Wat voor auto rijdt de directeur van Mercedes-Benz? Waarschijnlijk een S-Klasse, het topmodel van dat merk. En de directeur van BMW? Een 7-Serie natuurlijk. Maar wat is een gepaste auto voor de directeur van Hyundai? Het topmodel van Hyundai is de i40. Dat is een prima zakenauto, maar geen directie-limousine. Speciaal voor de directeur van Hyundai kwam er één Genesis naar Nederland. En die mocht Autozine een dagje lenen.
Het topmodel van Hyundai is officieel niet verkrijgbaar in Nederland, maar Hyundai heeft 1 exemplaar in huis gehaald om zijn kunnen te tonen. Onrustig weggedrag en torenhoog verbruik dus voor Amerika.
Plus
- subliem audiosysteem
- superieur gevoel
- uniek in Nederland!
Min
- zeer gevoelig voor spoorvorming en onregelmatig wegdek
- torenhoge CO2-uitstoot
- helt nadrukkelijk over in bochten
Conclusie
Speciaal voor de Amerikaanse markt levert Hyundai de Genesis. En speciaal voor de directeur van Hyundai Nederland is er één Genesis naar ons land gehaald. Daarmee reist de topman van Hyundai niet alleen in stijl, maar laat hij ook zien waartoe zijn merk in staat is.
Een proefrit leert dat Hyundai inderdaad veel meer in huis heeft dan tot uiting komt in de Europese modellen. Maar tegelijkertijd is duidelijk dat de Genesis absoluut niet thuishoort in Europa. Het weggedrag is onsamenhangend en ondanks een enorm motorvermogen laat de Genesis zich liever niet sportief rijden. Daarbij is de CO2-uitstoot zo hoog dat de Genesis veel duurder zou zijn dan de Europese tegenstrevers. Het blijft dus bij een mooie demonstratie van de capaciteiten van Hyundai. Waarvoor dank!