Bouwjaar | 12-05-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 383.265 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 383.265 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ML Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voltaweg 21 |
Postcode | 4338 PS |
Plaats | Middelburg |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46830085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 182 x 166 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.433 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Merk: Hyundai
Model: IX35
Carrosserie: Suv
Bouwjaar:2010
Brandstof: Diesel
Kilometerstand:383.265
Transmissie: Handgeschakeld
Hierbij bieden wij u een Hyundai IX35 aan , auto rijd en schakelt zoals het hoort , heeft luxe opties zoals airco,elektrische ramen, centraal deurvergrendeling, radio & nog veel meer, auto is altijd netjes onderhouden.
Onderhoudsboekjes Aanwezig en Nationale Autopas aanwezig
APK: 10-08-2024
Inruil is mogelijk bij ons
WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN
Wij kopen ook auto's in! Benieuwd wat u auto waard is? Bel ons vrijblijvend om een afspraak te maken.
MLAuto's
Voltaweg 21
4338PS. Middelburg
tel: 06 46 83 00 85
Tel: 06 42 04 52 80
Wilt u alleen wat informatie? Dan kunt u ons gerust even bellen, wij staan u graag te woord. Voor een bezichtiging of een proefrit, bel dan even voor een afspraak! Mocht u door u werk overdag niet kunnen, dan kunt u ook in de avond uren langskomen op afspraak of eventueel op zondag.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix35 FCEV | De toekomst begint vandaag
Wat zal de toekomst brengen? Dat benzine en diesel hun langste tijd gehad hebben, staat wel vast. Maar dan? Elektrische auto's rijden geweldig, maar zolang de actieradius beperkt blijft, zal die techniek nooit doorbreken. De "brandstofcel" zou uitkomst bieden, maar vanwege de vele risico's beperken de meeste merken zich al vele jaren tot experimenteren. Hyundai zet nu een eerste stap en introduceert de "ix35 FCEV": de auto van de toekomst, vandaag.
Hyundai wil het kip-ei probleem doorbreken door nu al een waterstof-auto aan te bieden. De ix35 FCEV rijdt redelijk en is met de juiste subsidies voordelig aan te schaffen. Een goede eerste stap.
Plus
- een echte stap vooruit voor de autowereld!
- stil, snel en comfortabel
Min
- voelt lomp en zwaar
- uiterst kostbaar
- bagageruimte kleiner dan bij gewone ix35
Conclusie
Rijden op waterstof biedt grote voordelen boven de bestaande technieken. Ten opzichte van benzine en diesel is waterstof veel schoner. Ten opzichte van puur elektrische auto's is de actieradius veel groter, terwijl het tanken goedkoper is en niet langer duurt dan bij een conventionele auto. De prestaties van de FCEV zijn ongeveer gelijk aan die van een gewone ix35, het weggedrag is iets minder.
Rijden op waterstof kent ook nadelen. Zo zullen overal waterstoftankstations moeten worden geopend. Daarbij vraagt een waterstoftank veel ruimte, waardoor deze techniek vooralsnog alleen geschikt is voor grotere auto's.
Wordt waterstof de brandstof van de toekomst? De meeste autofabrikanten kiezen het zekere voor en onzekere en antwoorden nee. Hyundai toont initiatief en biedt nu al een brandstofcel auto aan. Tegelijkertijd is het eerste publieke waterstoftankstation in Nederland geopend en daarom kan het jarenlange nee nu eindelijk in een ja veranderen.