Bouwjaar | 30-03-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.774 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-03-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 161.774 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jitze Bosgra |
Contactpersoon | Jitze Bosgra |
Adres | Skipmakker 4 |
Postcode | 8401 JG |
Plaats | Gorredyk |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 461873 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jitzebosgra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2008 - dec 2010
Technische informatie
Koppel: 141 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 174 x 169 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.223 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Wat leuk dat u naar onze occasion kijkt! Wij bieden deze Hyundai Matrix 1.6i Dynamic aan. APK gekeurd tot 22-3-2025!!
De belangrijkste opties zijn:
*Airco
*Pioneer audio
*Trekhaak
*Stuurbekrachtiging
APK tot 22-3-2025
Rijdt u binnenkort in deze Hyundai Matrix?
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor een complete fotoreportage op www.jitzebosgra.nl . U doet er verstandig aan om voor vertrek te bellen met 0513-461873 b.g.g. 06-19998121 of de occasion nog beschikbaar is. U bent van harte welkom op de Skipmakker 3 - 4 in Gorredijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Matrix | Blokje om
De Hyundai Matrix is bij introductie al uitgebreid getest. Dankzij de originele vormgeving, die compacte buitenmaten met maximale binnenruimte combineert, is deze compacte MPV sinds 2001 een regelrecht verkoopsucces voor Hyundai. Maar nu is het tijd voor een facelift. Dus was het tijd om opnieuw een rondje te sturen met de Matrix. Of moet dat bij de "matrix" zijn: een blokje?
De Hyundai Matrix heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2008. Vanaf 2008 biedt de Matrix betere rijeigenschappen en een rijkere uitrusting. Verder een gemiddeld goede MPV.
Plus
- zeer ruim
- uiterst praktisch
Min
- matige prestaties
- te korte zittingen voorstoelen
Conclusie
De Hyundai Matrix is sinds 2001 op de markt dus het werd tijd voor een facelift. Daarmee kan het model naar verwachting nog twee jaar mee tot er een echte, nieuwe opvolger komt. Dankzij het nieuwe gezicht past de Matrix nu goed bij de nieuwe Hyundai-modellen. Tegelijkertijd is het karakteristieke ontwerp van Pininfarina bewaard gebleven. De standaarduitrusting is iets rijker geworden.
De rijeigenschappen zijn echter niet of nauwelijks aangepast. Het onderstel is iets verbeterd, hetgeen vooral de veiligheid ten goede komt. De Matrix blijft een compacte, handelbare auto die zich goed thuisvoelt in de stad. De motoren zijn niet gemoderniseerd en scoren daarom anno 2008 niet meer dan een voldoende.
Ondanks de verjongingskuur zijn er toch geen punten te noemen waarop de Matrix de concurrentie nu nadrukkelijk achter zich laat. Daar staat tegenover dat de auto ook geen grote minpunten kent om niet voor de Matrix te kiezen. Bovendien blijft de prijs/prestatie verhouding onverminderd scherp.