Bouwjaar | 29-04-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.567 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.795 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2003 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 133.567 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.795 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Linden Auto Zoetermeer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fokkerstraat 3638 |
Postcode | 2722 NK |
Plaats | Zoetermeer |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)79 - 3300666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderlindenauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2001 - jul 2004
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 404 x 174 x 169 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.258 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 1.820 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen met de afdeling verkoop die te bereiken is onder het algemene telefoonnummer 079-3300666 of via mail verkoop@vanderlindenauto.nl
Wij streven ernaar om alle informatie op deze site zo correct mogelijk te verwerken. Fouten zijn echter nooit helemaal uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Matrix | Blokje om
De Hyundai Matrix is bij introductie al uitgebreid getest. Dankzij de originele vormgeving, die compacte buitenmaten met maximale binnenruimte combineert, is deze compacte MPV sinds 2001 een regelrecht verkoopsucces voor Hyundai. Maar nu is het tijd voor een facelift. Dus was het tijd om opnieuw een rondje te sturen met de Matrix. Of moet dat bij de "matrix" zijn: een blokje?
De Hyundai Matrix heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2008. Vanaf 2008 biedt de Matrix betere rijeigenschappen en een rijkere uitrusting. Verder een gemiddeld goede MPV.
Plus
- zeer ruim
- uiterst praktisch
Min
- matige prestaties
- te korte zittingen voorstoelen
Conclusie
De Hyundai Matrix is sinds 2001 op de markt dus het werd tijd voor een facelift. Daarmee kan het model naar verwachting nog twee jaar mee tot er een echte, nieuwe opvolger komt. Dankzij het nieuwe gezicht past de Matrix nu goed bij de nieuwe Hyundai-modellen. Tegelijkertijd is het karakteristieke ontwerp van Pininfarina bewaard gebleven. De standaarduitrusting is iets rijker geworden.
De rijeigenschappen zijn echter niet of nauwelijks aangepast. Het onderstel is iets verbeterd, hetgeen vooral de veiligheid ten goede komt. De Matrix blijft een compacte, handelbare auto die zich goed thuisvoelt in de stad. De motoren zijn niet gemoderniseerd en scoren daarom anno 2008 niet meer dan een voldoende.
Ondanks de verjongingskuur zijn er toch geen punten te noemen waarop de Matrix de concurrentie nu nadrukkelijk achter zich laat. Daar staat tegenover dat de auto ook geen grote minpunten kent om niet voor de Matrix te kiezen. Bovendien blijft de prijs/prestatie verhouding onverminderd scherp.