Bouwjaar | 18-05-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.651 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.199 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
€ 9.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.651 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.199 cc |
Vermogen | 145 kW (197 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stadauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van gentstraat 70 |
Postcode | 1171 GM |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31202856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stadautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 189 x 173 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.872 kg
Laadvermogen: 698 kg
GVW: 2.570 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 588 - € 629 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bellen voor vertrek is wel zo handig om teleurstellingen te voorkomen.
Al onze auto's zijn gewassen en gestofzuigd. Wij berekenen geen afleverkosten! De prijs die u ziet is wat u betaalt!
Alle keuringen bij ons op locatie zijn toegestaan op al onze auto's! Wij zijn een RDW erkend bedrijf. Inruil is te bespreken. Wij kunnen de auto bij ons op locatie tenaamstellen. Wij werken op afspraak, dit is mogelijk tussen 09.00 en 20.00 7 dagen per week! Kom vrijblijvend langs om de auto te bekijken!
EU Export buyers: The rest BPM needs to be paid as a deposit. After registration inside EU within 10 weeks. We pay the BPM back.
Non EU Buyers: Export via Germany. Rest BPM -€250.
Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Stadauto's niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in deze advertentie verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet gegarandeerd worden op juistheid door Stadauto's. Alle informatie is onder voorbehoud van druk,- zet,- prijs,- en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Santa Fe | Nieuw en vernieuwd
Dit is niet de nieuwe Hyundai Santa Fe. Of toch wel! In 2020 presenteerde Hyundai de geheel nieuwe Santa Fe en gaf daar vervolgens totaal geen ruchtbaarheid aan. De CO2-uitstoot van de toen beschikbare motoren was namelijk zo hoog, dat de prijs onrealistisch hoog was. Voor modeljaar 2021 is de Santa Fe echter vernieuwd en voorzien van hybride-aandrijving. Daarom is de nieuwe en tevens vernieuwde Santa Fe nu wel concurrerend. De hoogste tijd dus voor een test!
De Hyundai Santa Fe is dankzij hybride-aandrijving vlot, stil en relatief zuinig. Het weggedrag en de uitrusting geven de Santa Fe het grootste gevoel dat hoort bij het topmodel van Hyundai.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
- verkrijgbaar als hybrid en plug-inhybrid
Min
- ruimte achterin kan beter
- navigatie pauzeert podcast of audioboek niet tijdens instructie
- geen hulplijnen bij beeld parkeercamera neus
Conclusie
Drie jaar na de introductie van de nieuwe Santa Fe is het model al vernieuwd. Aanvankelijk was deze grootste Hyundai namelijk voorzien van motoren die door hun hoge CO2-uitstoot voor een onrealistisch hoog prijskaartje zorgden. De Santa Fe was daarom kansloos ten opzichte van de concurrentie. De vernieuwde versie is leverbaar met parallel-hybride en plug-inhybride aandrijving en vanaf nu is de Santa Fe juist zeer concurrerend.
De prijs, prestaties en het verbruik staan nu op hetzelfde niveau als soortgelijke auto's van andere merken. Vervolgens doet Hyundai waar het goed in is: naar de klanten luisteren en een product afleveren dat perfect op hun wensen is afgestemd. Zoals het hoort bij grote, luxueuze auto's is het weggedrag goed, maar ligt de nadruk op comfort. De uitrusting is rijk en modern. Tegelijk met de nieuwe motoren kreeg de Santa Fe een meer uitgesproken uiterlijk zodat de vernieuwde Santa Fe er ook nieuw uitziet.