Hyundai Tucson 1.6 T-GDI HEV Comfort - Camera

€ 31.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.280 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI HEV Comfort - Camera


€ 31.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-04-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.280 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Rotterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slinge 244
Postcode 3085 EX
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4800111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2021 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 44 kW (60 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 187 x 165 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.539 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 2.175 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Met zijn hoge postuur en grote wielen is dit een auto waarmee u overal gezien mag worden. De auto is van het bouwjaar 2021 en is van de eerste eigenaar. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een automatische transmissie. Op koude dagen voelt u zich snel behaaglijk op de verwarmbare stoelen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Het digitale dashboard geeft een nauwkeurig en makkelijk overzicht van alle belangrijke functies. Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. In deze auto beschikt u natuurlijk over een full map navigatiesysteem. Het audio-installatiesysteem met DAB-radio biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig, via het stuurwiel of met spraakbediening. Ook automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, draadloos opladen, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel horen tot de voorzieningen op deze auto.

De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Het forward collision warning-systeem waarschuwt indien een botsing dreigt met een voorliggend of tegemoetkomend voertuig. In deze Hyundai vinden we verder een hill hold functie, vermoeidheidsherkenning, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai Tucson | Zwart-wit

Een auto die overal even goed in is, is saai. Het betekent namelijk dat de makers een balans hebben gevonden tussen prestaties en verbruik, dynamiek en comfort, uitrusting en prijs. Door meer uitgesproken keuzes te maken krijgt een auto karakter. En juist bij een SUV is dat belangrijk, want deze auto's worden meer met het gevoel dan met het verstand gekozen. Maak kennis met de meest karaktervolle Tucson tot nu toe...

Autotest | Hyundai Tucson Zwart-wit

De 4e generatie van de Hyundai Tucson speelt meer dan ooit tevoren in op design. De rijeigenschappen zijn niet bijzonder, de keuze uit 3 verschillende hybrides juist wel.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • rijke, moderne uitrusting
  • keuze uit 3 niveaus van elektrificatie

Min

  • niet leverbaar als volledig elektrische auto
  • stuurt niet zo dynamisch als het uiterlijk doet vermoeden

Conclusie

Met de vierde generatie van de Tucson heeft Hyundai meer dan ooit tevoren gekozen voor een sterk karakter. Dit is geen grijze muis, maar een model dat keuzes durft te maken. Alleen het weggedrag is niet uitgesproken. De Tucson heeft een verdienstelijke wegligging en stuurt naar behoren, maar bijzonder is het allerminst.

De aandrijving is juist wel bijzonder. De Tucson heeft altijd hybride-aandrijving, variërend van een voordelige (maar minder efficiënte) mild-hybrid tot een efficiënte (maar minder voordelige) plug-inhybrid. De uitrusting is modern en compleet en op het gebied van veiligheid zelfs innovatief.

Het uiterlijk is gedurfd, uniek en wat Autozine betreft meer dan geslaagd. De afwerkingskwaliteit en materiaalkeuze staan op zo'n hoog niveau, dat de Tucson zich met concurrenten van premium-merken kan vergelijken. De Tucson is van ver gekomen, maar nestelt zich door duidelijk keuzes te maken nu in de top!

Deel deze advertentie