Bouwjaar | 23-05-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 79.844 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.499 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 23.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-05-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 79.844 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.499 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MANA Bedrijfswagens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bredaseweg 221 |
Postcode | 4705 RN |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)165 - 584820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mana-bedrijfswagens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Modelreeks: okt 2012 - apr 2017
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 69 liter
Maten
Afmetingen (LxBxH): 530 x 186 x 179 cm
Wielbasis: 309 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.920 kg
Laadvermogen: 1.080 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Genoemde prijzen zijn exclusief BTW/BPM en rijklaarmaakkosten tenzij anders vermeld. Voor meer informatie, inruil of financial lease, neem contact op met 0165 584820 / info@mana-used.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Isuzu D-Max | Op bekend terrein
Brood haal je bij de bakker, groente bij de groenteman; niet bij de supermarkt. Voor pick-up trucks is er ook een specialist: Isuzu. Althans, zo betitelt deze oudste autofabrikant van Japan zichzelf graag. De nieuwe D-Max moet bewijzen of een specialist inderdaad beter is dan een merk dat van alle markten thuis is.
Isuzu is een specialist op het gebied van bedrijfsauto's en kan daarom relatief goedkoop een pickup ontwikkelen. De D-Max is een echt werkpaard, maar is binnenin toch comfortabel.
Plus
- terreinwaardig
- luxueus personenauto-interieur
- robuuste techniek
Min
- matig weggedrag op verharde weg
Conclusie
Is de D-Max van specialist Isuzu beter dan een pick-up van een fabrikant die alle soorten auto's bouwt? Ja en nee. Een grote fabrikant heeft veel standaardonderdelen in huis waardoor een auto relatief goedkoop kan worden voorzien van de meest moderne techniek. Omdat Isuzu alles in eigen huis ontwikkelt, is de D-Max bij de tijd, maar zeker niet vooruitstrevend.
Daar staat tegenover dat de D-Max tot in de laatste vezel is ontworpen als betrouwbaar, onoverwinnelijk werkpaard en dat is te merken. Dat begint al met het doordachte interieur dat weliswaar luxueus is, maar tegelijkertijd degelijk en praktisch. De rijeigenschappen scoren op de openbare weg slechts een voldoende, maar in het terrein schittert de D-Max. Ook na een dag van (zeer) hard werken gaf de D-Max geen krimp en dat is een kenmerk van een echte professional.