Bouwjaar | 12-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 133.131 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 25.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 133.131 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jurjens Automotive |
Contactpersoon | M.W. Jurjens |
Adres | Setheweg 14d |
Postcode | 7942 LB |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Aandrijving
Actieradius: 470 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/50 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 201 x 156 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 90 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.3 kW, 40 km actieradius per uur, compleet vol in 25 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 340 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 5 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,148936170213 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
| 1e Eigenaar | BTW auto | Origineel Nederlands | LED Matrix | Meridian Surround Sound 825W | Windsor lederen bekleding | Elektrische stoelen + memory | 4x Stoelverwarming | Sturwielverwarming | Zwarte hemelbekleding | Ambient sfeerverlichting | Apple CarPlay | DAB+ | Bluetooth audiostreaming | 360° Camerasysteem | Parkeersensoren voor + achter | Automatisch inparkeren | Blind Spot | Lane Assist | Elektrische kofferklep | 2018 | 133.131 km | EUR 25.900 incl. BTW |
Jaguar I-Pace EV400 HSE 90kWh (400pk)
De acceleratie is misselijkmakend, ik voel mijn lijf in de rugleuning geperst worden, de versnelling lijkt eindeloos, het zoemende geluid van de rijwind neemt toe naarmate de snelheid hoger wordt, maar ondanks de inmiddels hoogst illegale snelheid die we rijden heerst er vooral rust.
Maak kennis met de 'alleskunner' van Jaguar - de I-Pace. De I-pace is een heuse cross-over. Hoge zit, SUV-achtige afmetingen, maar een daklijn die afloopt als een coupé. Dat we hem een alleskunner noemen is niet voor niets. De I-Pace heeft vele gezichten. Twee elektromotoren zorgen voor de aandrijving. Op iedere as één en daarmee is het vanzelfsprekend een all wheel drive. Tussen assen rust helemaal onderin de bodem het 90kWh accupakket. Door deze lage plaatsing is de balans perfect. Maar bovenal is de Jaguar onwerkelijk snel. Maar liefst 400pk weet hij op het asfalt te brengen en met een koppel van bijna 700Nm dat direct en altijd aanwezig is weet je één ding. Dit gaat echt hard. Het is ronduit bizar dat zo'n kolossale machine van bijna 2,2ton in slechts 4,8s vanuit stilstand naar 100 km/h katapulteert.
Met luchtvering, adaptieve dempers en instelbare rijmodi krijgt zo'n I-Pace een breed pallet aan karakters. Van smooth cruisend in Comfort-mode tot een hard en stijf onderstel en direct respons in Dynamic-mode. De Jaguar is tot veel in staat.
Dit alles gaat gepaard met veel luxe. Dit is de HSE uitvoering met fraaie opties zoals met leder beklede sportstoelen met stoelverwarmi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar I-PACE | De beste Jaguar
Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.
De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.
Plus
- subliem weggedrag
- verpletterend snel, nul uitstoot
- in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor
Min
- belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
- traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
- navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten
Conclusie
Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.
Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.