Bouwjaar | 17-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.776 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 44.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 47.776 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breeland Pre-Owned |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Seggelant-Oost 9 |
Postcode | 3237 MH |
Plaats | Vierpolders |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2424500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breeland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2018 - feb 2023
Technische informatie
Koppel: 696 Nm
Aandrijving
Actieradius: 470 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 157 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.144 kg
Laadvermogen: 526 kg
GVW: 2.670 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accutype: lithium-ion
Accu laden: 1-fase
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 248 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Onze vestiging in Brielle is een officiële servicevestiging voor reparatie en onderhoud van Jaguar en Land Rover. Ook vindt u hier onze pre-owned voorraad; een ruim aanbod van Land Rover en Jaguar occasions en scherp geprijsde BOVAG kwaliteitsoccasions. Deze gebruikte auto's (van de mooiste merken) zijn zorgvuldig geselecteerd en de herkomst en onderhoudshistorie is bekend.
Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan het advertentieportal of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Controleer en bespreek de voor u belangrijke zaken alvorens u over gaat tot aankoop! Voor vragen over de exacte uitvoering, uitrusting en beschikbaarheid van de auto kunt U altijd contact met ons opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar I-PACE | De beste Jaguar
Nog maar weinig paar autofabrikanten hebben het aangedurfd om elektrische auto's op de markt te brengen. De meeste wachten af. Zeker van een relatief klein en historisch merk zoals Jaguar zou worden verwacht dat het zo lang als het kan vasthoudt aan traditionele techniek. Echter... juist Jaguar introduceert nu een elektrische auto die niet alleen specificaties heeft om van te watertanden, maar die ook nog eens per direct bij de dealer staat. Maak kennis met de I-PACE.
De I-PACE is verpletterend snel, heeft een sublieme wegligging en is voordelig in gebruik. De I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.
Plus
- subliem weggedrag
- verpletterend snel, nul uitstoot
- in alle opzichten superieur aan een auto met verbrandingsmotor
Min
- belachelijke, kunstmatige motorgeluiden (kan uit)
- traag opladen van (11 kW) publieke laadpunten
- navigatiesysteem heeft matige kennis van oplaadpunten
Conclusie
Jaguar verrast vriend en vijand door ver voor de massa met een elektrische auto op de markt te komen. De geteste auto is een zogenaamde "voorserie" auto die nog met de hand is geproduceerd en kent mede daarom enkele "kinderziektes". Het navigatiesysteem heeft slechte kennis van laadpunten. Vanwege een onhandig gekozen omvormer in de auto, verloopt het laden thuis en op publieke oplaadpunten ronduit traag. Snelladen verloopt juist bovengemiddeld snel en zo is de grote batterij toch snel te vullen. Ronduit belachelijk zijn de kunstmatige motorgeluiden, maar die zijn gelukkig uit te schakelen.
Tegenover de kleine ongemakken staan een forse actieradius, verpletterende prestaties en sublieme rijeigenschappen. Daarbij onderscheidt de I-PACE zich nadrukkelijk van andere elektrische auto's. Dat zijn vaak rijdende computers met de uitstraling van een ufo. De I-PACE daarentegen is een echte Jaguar: exclusief, hoogwaardig en superieur aan alles wat alledaags is. En daarom is er maar één conclusie mogelijk: de I-PACE is misschien niet voor iedereen de beste elektrische auto, maar het is zeker wel de beste Jaguar.