Bouwjaar | 22-10-1999 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.799 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-1999 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.799 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rodo Auto's |
Contactpersoon | Dhr. de Bruijn |
Adres | Einsteinstraat 8 |
Postcode | 3316 GG |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6163980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rodoautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
LET OP TIKKEND GELUID HOORBAAR WANNEER DE MOTOR WARM IS!
KOUD LOOPT DE MOTOR NETJES!
VERMOEDELIJK KETTINGSPANNER EN NIKS MET DE MOTOR ZELF AAN DE HAND!
AUTO RIJDT VERDER PRIMA, AUTOMAATBAK SCHAKELT SOEPEL!
EXPORT/MEENEEMPRIJS!
- Altijd rond de 60 occasions op voorraad tegen de scherpste prijzen
- Overdekte showroom met eigen garage
- Inruil & inkoop alle voertuigen mogelijk tegen handelsprijzen
- Aflevering incl. grote of kleine beurt mogelijk
- Exportpapieren met groene kaart en verzekering verkrijgbaar
- Financiering via ons mogelijk
- Voor vragen over een occasion kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, opties en dergelijke te allen tijde voorbehouden. Wij raden u aan om altijd contact op te nemen over dergelijke zaken die uw beslissingen zouden kunnen beïnvloeden.
Contactgegevens:
Rodo Auto's
Einsteinstraat 8
3316 GG Dordrecht
+3178-6163980 ook WhatsApp
info@rodoautos.nl
www.rodoautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar S-TYPE | Diesel voor fijnproevers
De Jaguar S-TYPE is al sinds 1998 op de markt. Waarom dan nu pas een test? Omdat de auto recentelijk een facelift heeft ondergaan én omdat het leveringsprogramma sinds kort is uitgebreid met een dieselmotor. Dat is niet alleen een goede aanleiding om de S-TYPE alsnog te testen, het bewijst ook dat de auto veel eerder gereden had moeten worden.
De Jaguar S-TYPE is er nu ook met dieselmotor. Het royale vermogen en de unieke combinatie van comfort en sportiviteit zorgen ervoor dat de S-TYPE 2.7D een volbloed Jaguar is en blijft.
Plus
- Zeer snel, redelijk zuinig
- UIterst comfortabel
- Nobele afkomst / onderscheidend vermogen
Min
- Ouderwetse automaat
- Navigatiesysteem heeft geen TMC
- Zachte onderstel vraagt enige gewenning
Conclusie
In een tijd waarin alleen de grote massa nog wordt bediend, was het een eer en een genoegen met de eigenwijze Jaguar S-TYPE 2.7D te mogen rijden. Het Britse merk vaart nog steeds een eigen koers en doet dat met de S-TYPE duidelijker dan ooit. Dat heeft als gevolg dat de S-TYPE precies in de smaak valt of juist helemaal niet.
Deze auto is voor wie mechanica verkiest boven elektronica. Dit is geen Cola maar Cognac. Wie zich daar prettig bij voelt heeft aan de S-TYPE een auto naar zijn of haar hart. De S-TYPE biedt ook na de facelift comfort als vanouds, maar nu met de laatste stand van de techniek in luxe en veiligheid. Dankzij de dieselmotor is de S-TYPE ook zakelijk gezien verantwoorder dan ooit.