Bouwjaar | 05-10-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 289.303 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 289.303 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DDM Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Kerkstraat 8 |
Postcode | 4921 XE |
Plaats | Made |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19689968 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ddmexport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2003 - jan 2008
Referentienummer: 662
Technische informatie
Koppel: 331 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 200 x 143 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.392 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 2.015 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 746 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 460 - € 489 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
**INDIEN U ALS NEDERLANDSE INWONER BIJ ONS KOOPT KOMT HET REST BPM BEDRAG BOVENOP DE GEADVERTEERDE PRIJS AANGEZIEN WIJ ONZE AUTO'S EXCLUSIEF BPM GEPRIJSD HEBBEN! U KUNT ZELF VIA WWW.VWE.NL ZELF HET RESTANT BPM BEDRAG OPVRAGEN.**
BIJ GEEN GEHOOR WHATSAPP
tel : +316 22112568 (MESSAGES ONLY PLEASE)
tel : +316 5329 1213 (MESSAGES ONLY PLEASE)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar X-TYPE | Stoeipoes
Wie zou er niet in een Jaguar willen rijden? Voor velen is dat een kinderdroom en voor een enkeling komt de tijd dat hij/zij het zich daadwerkelijk zou kunnen veroorloven. Maar dat deel van het publiek dat de auto kan betalen, kiest uiteindelijk toch een andere auto omdat het imago van Jaguar te oubollig is. Dat is precies waar Jaguar met de X-TYPE een einde aan wil maken. Met de X-TYPE richt het merk zich op jonge succesvolle zakenmensen die chique, sportief en vooral exclusief voor de dag willen komen. Zeker de hier gereden 2,5-liter zescilinder rekent af met alle vooroordelen.
Met de X-TYPE bereikt Jaguar een grotere en bovendien jongere groep kopers. De X-TYPE overtuigt met de chique uitstraling en uitstekende rijeigenschappen. Ook met vierwielaandrijving.
Plus
- nobele afkomst/chique imago
- fijne motor
- uitstekende wegligging
Min
- fors brandstofverbruik
- minder solide gevoel
- te lichte besturing op hoge snelheid
Conclusie
Met de X-TYPE heeft Jaguar precies de auto neergezet die een gefortuneerde, maar duidelijk jongere, doelgroep zoekt dan Jaguar tot voorheen kon bedienen. Zeker deze Sport-variant is een plezier om in te rijden. Dankzij een aangepast onderstel en permanente vierwielaandrijving doet de X-TYPE Sport zijn naam eer aan. Daarbij is de motor in staat spannende prestaties te leveren zonder ooit de goede manieren uit het oog te verliezen.
De vormgeving tenslotte is dankzij de van de XJ afgeleide scherpe neus en de vloeiende lijn van de S-TYPE, precies de juiste mengvorm van Jaguar-elegantie die bij deze speelse raskat past.