Bouwjaar | 25-08-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 182.713 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 16.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 182.713 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Stadauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan van gentstraat 70 |
Postcode | 1171 GM |
Plaats | Badhoevedorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31202856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.stadautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 197 x 142 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.518 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 2.135 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 438 - € 466 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bellen voor vertrek is wel zo handig om teleurstellingen te voorkomen.
Al onze auto's zijn gewassen en gestofzuigd. Wij berekenen geen afleverkosten! De prijs die u ziet is wat u betaalt!
Alle keuringen bij ons op locatie zijn toegestaan op al onze auto's! Wij zijn een RDW erkend bedrijf. Inruil is te bespreken. Wij kunnen de auto bij ons op locatie tenaamstellen. Wij werken op afspraak, dit is mogelijk tussen 09.00 en 20.00 7 dagen per week! Kom vrijblijvend langs om de auto te bekijken!
EU Export buyers: The rest BPM needs to be paid as a deposit. After registration inside EU within 10 weeks. We pay the BPM back.
Non EU Buyers: Export via Germany. Rest BPM -€250.
Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Stadauto's niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in deze advertentie verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet gegarandeerd worden op juistheid door Stadauto's. Alle informatie is onder voorbehoud van druk,- zet,- prijs,- en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar XE | XEnofobie
Xenofobie is de angst voor het vreemde en voor vreemdelingen. Ook wie een auto koopt, houdt graag vast aan de bekende merken. Het gaat immers om een kostbare aankoop die jarenlang mee moet gaan. Hoe prestigieus een naam als "Jaguar" dan ook is, de angst om over te stappen is groot. De "XE" moet de overstap makkelijker maken...
De XE is het nieuwe instapmodel van Jaguar. De XE is niet slechter, maar helaas ook niet beter dan alledaagse zakenauto's. De grootste charmes van de XE zijn het imago en het sportieve karakter.
Plus
- sterke turbomotor
- uitmuntende wegligging
- exclusief imago
Min
- kostbaar in aanschaf en gebruik
- onbetrouwbare elektronica
- matige binnenruimte
Conclusie
Is de Jaguar XE een serieus alternatief voor een zakenauto van een alledaags merk? Ja en nee. Het goede nieuws is dat de XE geen onoverkomelijke bezwaren kent en het merk Jaguar bereikbaarder maakt voor een grotere doelgroep.
Als het gaat om de uitrusting en techniek kan de XE op alle vlakken meekomen met de grote merken. Helaas wordt de pret verstoord door diverse schoonheidsfoutjes zoals onbetrouwbare elektronica en onterechte waarschuwingen. De hier gereden 240 pk sterke versie is dorstiger dan soortgelijke auto's van andere merken, waardoor de XE duurder is in aanschaf en gebruik.
Alleen wanneer meer dan sportief wordt gereden, kan de XE zijn kwaliteiten tonen. Dan is de XE levendiger, gretiger en dynamischer dan zomaar een sedan. In alle andere gevallen weet de bestuurder wel dat hij/zij een Jaguar rijdt, maar ontbreekt een bevoorrecht gevoel. Jammer, maar zeker niets om bang voor te zijn.