Bouwjaar | 01-02-1986 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.236 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-1986 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.236 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Retro Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nouvelle Route de Suarlée 6A |
Postcode | 5020 |
Plaats | Temploux |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)81 - 588870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | retrocars.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
IDENTIFICATION DU VEHICULE
Marque : JAGUAR XJ6 4.2 L S3
Type : SOVEREIGN type : JCALP
N de chssis : SAJJACALP4CC441991
Cylindre : 4235 cc (151 kW)
Index kilomtrique : 93 236 Km (29.01.24)
DESCRIPTION VEHICULE
Mcanique :
Moteur : 6 L ATM en position longitudinale avant.
Type : XK.
Bloc / culasse : fonte / alu.
Puissance : 151 kW 5000 T/Min.
Couple : 316 Nm 4500 T/Min.
Al x C : 92 x 106 mm.
Taux de compression : 8.7/1.
2 soupapes / cylindre.
2 ACT + chane.
Vilebrequin : 7 paliers.
Lubrification : par carter humide + pompe huile.
Injection : lectronique.
Refroidissement : liquide, radiateur, ventilateur, pompe eau et thermostat.
Batterie alternateur : 12 V.
Dmarreur : lectrique.
Freins : commande hydraulique double circuit + SERVO-FREIN.
: 4 disques en acier.
lavant : ventil.
larrire : plein.
Rservoir capacit : 91 L.
Poids : 1780 kg.
Suspension avant : roues indpendantes, triangle superpos, barre stabilisatrice.
Suspension arrire : demi-bras porteur (frein In-Board) 4 amortisseurs.
Direction : crmaillre assiste hydraulique.
Bote de vitesses : propulsion.
Type : automatique BORG WARNER 66. : 3 rapports + MA.
Carrosserie :
Berline 4 portes 5 places.
Peinture mtallise : Bleu Clair.
Antibrouillards avant blancs.
Vitres teintes.
Vitres lectriques (4 x).
2 rtroviseurs extrieurs chroms lectriques.
Jantes aluminium.
Pneus VREDESTEIN SPORT CLASSIC 225 70 VR15 (86V).
Intrieur cuir beige.
Climatisation.
Radio + haut-parleurs (avant et arrire).
Antenne sur aile arrire droite partie postrieure.
2 rservoirs carburant.
Vitre arrire dgivrante.
Tableau de bord ronce de noyer.
Accoudoir central (avant et arrire).
Ceintures de scurit 3 points (avant et arrire) noires.
Volant cuir noir.
Repose-tte siges avant et arrire.
Coupe-circuit sur borne batterie ngative.
Coffre arrire capitonn.
Roue de secours (jante aluminium).
ETAT GENERAL
Le vhicule se trouve dans un excellent tat dorigine.
Vhicule collector.
Aucun lment dfectueux.
Aucun dtail ntant pas dorigine.
Rare en cet tat.
Travaux raliss chez RCH :
Remplacement :
Radiateur deau.
Ventilateur.
Compresseur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar XJ | "U"
Wie winkelt in het segment van de Jaguar XJ, doet dat niet om de meest praktische of degelijke auto te vinden. Een topklasse reislimousine als de XJ gaat zelfs verder dan alleen hoogstaand comfort en veiligheid. Het is een persoonlijke keuze voor het fijnste wat een autofabrikant in huis heeft en moet het karakter van de berijder reflecteren. Maar welke persoonlijkheid heeft de XJ precies? Als de uiterst korte titel van deze test niet veelzeggend genoeg is, lees dan verder.
De Jaguar XJ wordt vooral met gevoel gekozen. Daarom weet de XJ de inzittenden als geen ander een bevoorrecht gevoel te geven. Dat doet de XJ met moderne techniek en vormgeving.
Plus
- elegante vormgeving
- dynamisch weggedrag
- sublieme prestaties 5.0 V8 motor
Min
- te weinig hoofdruimte
- onhandige bediening audio- en navigatiesysteem
- niet zo verfijnd als concurrentie
Conclusie
De Jaguar XJ is niet de meest rationele aanschaf, maar juist een heel persoonlijke keuze. Meer dan ooit ligt de nadruk op rijplezier boven comfort. De moderne techniek maakt het dagelijks leven met de XJ makkelijk, aangenaam en veilig. De XJ 3.0 diesel presteert gevoelsmatig slechts voldoende, de 5.0 liter V8 benzinemotor maakt de XJ juist uitdagend snel. Op al deze punten is de XJ niet beter of vooruitstrevender dan de concurrenten.
De elegante vormgeving is tegelijkertijd het sterkste en zwakste punt van de auto: door de lage daklijn is de hoofdruimte voor- en achterin minimaal. De XJ is daarom minder geschikt als auto met chauffeur, maar leent zich des te beter om zelf van te genieten. En daar gaat het om: genieten, want ondanks alle kritiek is dit een auto die er perfect in slaagt om de inzittenden een bevoorrecht gevoel te geven. De Jaguar XJ is een auto met persoonlijkheid; met recht een auto om U tegen te zeggen.