Bouwjaar | 30-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 5.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Motor Village Brussels |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Louvain 770 |
Postcode | 1030 |
Plaats | Bruxelles |
Land | België |
GSM | +32 (0)490 - 650185 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.motorvillagebelgium.be/concessionnaire |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Commandes radio au volant Connecteur USB Cruise control Ecran TFT 7'' dans le combiné d'instruments Forward Collision Warning Plus Haut-parleurs (6) Park Distance Control Uconnect 8.4'' GPS Banquette AR rabattable 40/20/40 Accoudoir arrière Accoudoir central avant Appuis-tête avant actifs Climatisation automatique Dual-Zone Direction assistée Eclairage d'ambiance de l'habitacle Filtre d'air pour l'habitacle Intérieur cuir/tissu Porte-gobelets illuminés Prise 12V AV/AR Rétroviseur intérieur électrochromique Rétroviseurs extérieurs rabattables et chauffants Rétroviseurs réglables électriquement Siège conducteur avec réglage manuel de la hauteur Siège passager avant rabattable + rangement Soutien lombaire réglable électriquement Tapis de sol avant et arrière Vitres surteintées à l'arrière Volant en cuir Contours de vitre chromés Embout d'échappement chromé Finitions extérieures chromées Garniture chromée autour des vitres AR JAV 7Jx18''+225/55 Panel d'instruments premium Peinture non-métallisée Peinture Spitfire Orange Phares avec contour chromés Poignées de portes couleur carrosserie Rails de toit chromés ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag passager Airbags latéraux sièges avant Airbags rideaux AV/AR Alarme Allumage automatique des phares Brake Assist System (BAS) Détecteur de pluie ESC (Electronic Stability Control) Feux stop adaptatifs Keyless Go Kit de réparation des pneus Phares 'Smartbeam' Phares antibrouillard avant + cornering Phares AV HID (High Intensity Discharge) Contrôle pression pneus+affichage combiné instrum. Lane Departure Warning Plus Traction control
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Compass | Bluf-SUV
Jeep is welhaast synoniem met terreinwagen. Echter, gaandeweg zijn terreinwagens SUV's geworden. Het stoere uiterlijk is gebleven, maar bij het Sports Utility Vehcile heeft terreinwaardigheid plaats gemaakt voor luxe en gemak. De Jeep Compass is voortaan zelfs leverbaar met een mild-hybrid aandrijflijn. Hoe avontuurlijk is deze middelgrote SUV?
De Jeep Compass is een middelgrote SUV met een originele vormgeving. De uitrusting, ruimte en rijeigenschappen deugen. De 1.5 e-Hybrid is echter te licht en levert matige prestaties.
Plus
- originele vormgeving
- voelt groot en machtig
Min
- matige prestaties
- merkbaar schakelen
Conclusie
Is de Jeep Compass 1.5T e-Hybrid even avontuurlijk als het uiterlijk en het imago van het merk beloven? Helaas niet. De nieuwe basismotor is te licht met als resultaat matige prestaties, te weinig souplesse en een houterig schakelende automaat. Het verbruik is niet meer dan redelijk.
Op alle andere gebieden deugt de Compass. De ruimte, uitrusting en rijeigenschappen zijn goed. De vormgeving en de vele hints naar het verleden van Jeep maken de Compass echt anders dan andere SUV's. Kies daarom liever een andere motor, want met de mild hybrid is de Compass een pure bluf=SUV.