Jeep Grand Cherokee 3.0 V6 CRD Laredo EXPORT PRICE
€ 6.995,-
Bouwjaar | 29-09-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.605 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.605 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.987 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goedman Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijde 450 |
Postcode | 2771 GA |
Plaats | Boskoop |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14474742 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goedmanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 245/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 187 x 174 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.110 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.750 kg
Max. trekgewicht: 3.360 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 270 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,1 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Export price ex bpm!
= Bedrijfsinformatie =
Wij als Goedman automotive doen geen online taxaties, zowel per mail als via de marktplaats app. Als u geïnteresseerd bent in een van onze auto's dan zijn wij telefonische bereikbaar tijdens onze openingstijden.
De inhoud van deze website is voor algemene informatie. Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de inhoud van deze website is het mogelijk dat de informatie die op deze website wordt gepubliceerd onjuist en/of onvolledig is. Hoewel wij ons inspannen om de informatie op de website zo juist, volledig en actueel mogelijk te laten zijn, worden de beschikbaarheid, juistheid, volledigheid en actualiteit van deze informatie niet gegarandeerd. Wij en aan haar gelieerde werkmaatschappijen zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die zou kunnen ontstaan door het bezoek en gebruik van deze website dan wel van de daarop gepubliceerde informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Grand Cherokee | Verstandshuwelijk
De Grand Cherokee is het topmodel van Jeep. Tot nu toe richtte het Amerikaanse merk zich daarmee vooral op de Amerikaanse markt. Ieder exemplaar dat buiten de thuismarkt kon worden verkocht was mooi meegenomen, maar geen prioriteit. De geheel nieuwe Grand Cherokee brengt daar verandering in! Al vanaf het basisontwerp is dit keer rekening gehouden met zowel de Amerikaanse als de Europese markt. Maakt dat de Grand Cherokee tot een compromis of tot een dubbel zo goede auto?
Om de Grand Cherokee aantrekkelijk te maken voor de wereldmarkt heeft dit topmodel van Jeep een half Amerikaanse en half Europese aankleding plus hybride aandrijving. Het resultaat is (kunst)matig.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- groots en machtig gevoel
- comfortabel
Min
- zeer hoog verbruik, ondanks hybride
- mist de verfijning van andere grote SUV's
- matige beenruimte achterin
Conclusie
Combineert de half Amerikaanse half Europese Jeep Grand Cherokee het beste van twee werelden of is het een compromis? Afgaande op het uiterlijk en de uitrusting is dit Amerikaanse icoon meer dan voorheen gericht op de rest van de wereld.
De rijeigenschappen zijn altijd een compromis geweest, want de Grand Cherokee is veel meer dan een SUV. Dit is een echte terreinwagen die zich leent voor serieus terreinrijden en daartoe moeten aanpassingen aan het onderstel worden gemaakt.
Om de Grand Cherokee betaalbaar te houden is in Europa gekozen voor plug-inhybride aandrijving. Die aandrijflijn is echter een maatje te klein voor deze grote terreinwagen. Daarom zijn de prestaties alleen goed wanneer de Grand Cherokee echt geprovoceerd wordt en is het verbruik zeer hoog.
Concluderend is de Jeep Grand Cherokee daarom een verstandshuwelijk. Op papier vullen de twee partijen elkaar perfect aan, maar de liefde ontbreekt.