Jeep Grand Cherokee 5.7 V8 Hemi Limited 2005 Youngtimer
€ 10.950,-
Bouwjaar | 22-08-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.752 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.654 cc |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.752 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.654 cc |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman de Graaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerweiden 2 |
Postcode | 7961 EA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhuismandegraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 78 liter
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 3.360 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4750 x 1870 x 1785 cm
Wielbasis: 278 cm
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 366 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 15,4 l/100km (1 op 6,5)
Brandstofverbruik in de stad: 21,3 l/100km (1 op 4,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 12 l/100km (1 op 8,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 355 - € 404 per kwartaal
226.000 KM Keurige perfect rijdende Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI V8
Voor meer info graag even bellen 06 - 22846974
= Bedrijfsinformatie =
Gezien het enorme aantal reacties per mail kunnen wij deze niet altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Grand Cherokee | Verstandshuwelijk
De Grand Cherokee is het topmodel van Jeep. Tot nu toe richtte het Amerikaanse merk zich daarmee vooral op de Amerikaanse markt. Ieder exemplaar dat buiten de thuismarkt kon worden verkocht was mooi meegenomen, maar geen prioriteit. De geheel nieuwe Grand Cherokee brengt daar verandering in! Al vanaf het basisontwerp is dit keer rekening gehouden met zowel de Amerikaanse als de Europese markt. Maakt dat de Grand Cherokee tot een compromis of tot een dubbel zo goede auto?
Om de Grand Cherokee aantrekkelijk te maken voor de wereldmarkt heeft dit topmodel van Jeep een half Amerikaanse en half Europese aankleding plus hybride aandrijving. Het resultaat is (kunst)matig.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- groots en machtig gevoel
- comfortabel
Min
- zeer hoog verbruik, ondanks hybride
- mist de verfijning van andere grote SUV's
- matige beenruimte achterin
Conclusie
Combineert de half Amerikaanse half Europese Jeep Grand Cherokee het beste van twee werelden of is het een compromis? Afgaande op het uiterlijk en de uitrusting is dit Amerikaanse icoon meer dan voorheen gericht op de rest van de wereld.
De rijeigenschappen zijn altijd een compromis geweest, want de Grand Cherokee is veel meer dan een SUV. Dit is een echte terreinwagen die zich leent voor serieus terreinrijden en daartoe moeten aanpassingen aan het onderstel worden gemaakt.
Om de Grand Cherokee betaalbaar te houden is in Europa gekozen voor plug-inhybride aandrijving. Die aandrijflijn is echter een maatje te klein voor deze grote terreinwagen. Daarom zijn de prestaties alleen goed wanneer de Grand Cherokee echt geprovoceerd wordt en is het verbruik zeer hoog.
Concluderend is de Jeep Grand Cherokee daarom een verstandshuwelijk. Op papier vullen de twee partijen elkaar perfect aan, maar de liefde ontbreekt.