Jeep Renegade 1.4 MultiAir Night Eagle II Limited - Facelift model

€ 20.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.120 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Jeep Renegade 1.4 MultiAir Night Eagle II Limited - Facelift model


€ 20.995,-

Algemeen

Bouwjaar 13-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.120 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam La Scuderia
Contactpersoon Nollen
Adres Maxwellstraat 11G
Postcode 1704 SG
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5314495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.la-scuderia.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Zeer rijk uitgeruste Jeep Renegade Night Eagle II Limited uit 2018. En facelift model met 55.000 km en wauw... wat een uitvoering!

Deze Renegade is voorzien van een krachtige 140 pk 1.4 multiair motor gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak. De optie lijst is zeer uitgebreid op deze Night Eagle Limited Edition, de Jeep is onder andere voorzien van panoramadak (Skywindow), interieur met stoelverwarming, verwarmd stuurwiel met stuurwielbediening en Adaptive cruise controle. Daarnaast nog een Function-pack met achterbank in delen neerklapbaar, buitenspiegels elektrisch inklapbaar en keyless entry. Om het pakket nog completer te maken ook Parking-Aid Pack met achteruitrij assistent, achteruitrijcamera, dodehoek detector en parkeer-assistent.

Een Night Eagle II uitgerust met zwarte accenten aan zowel de buitenzijde als binnenzijde met pianolak afwerking. Een scherm van ruim 8" inch, met carplay en een geweldig klinkende geluidsinstallatie van Beats laat niet te wensen over!

Met zijn stoere, zelfverzekerde uitstraling, been- en hoofdruimte voor vijf personen en rijke uitrusting in zowel comfort als veiligheid bied deze Jeep Renegade een unieke combinatie in dagelijks vervoer als in avontuurlijke activiteiten.

Deze Jeep is uiteraard is voorzien van een heldere historie en alle service- en instructieboekjes, sleutels en codekaarten.
Betreft een showroom rijklaar prijs, inclusief onderhoud, nieuwe distributieriem en drie maanden garantie bij aflevering!

Exclusief extra eventuele aanvullende aflevering- en garantiekosten. U kunt bij ons uit extra aanvullende samengestelde aflevering- en garantiepakketten kiezen, welke het beste bij u wensen past!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie