vorige 139 van 1.101 volgende

Jeep Renegade 1.0 T3 Longitude

€ 17.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Jeep Renegade 1.0 T3 Longitude


€ 17.500,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 5.000 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Motor Village Brussels
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Louvain 770
Postcode 1030
Plaats Bruxelles
Land België
GSM +32 (0)490 - 650185 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.motorvillagebelgium.be/concessionnaire
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Capteurs de parking arrière 'Parksense' Commandes radio au volant Connectivité Bluetooth Connexion USB supplémentaire à l'arrière Contrôle de pression des pneus Cruise control Intelligent Speed Assist Ordinateur de bord Radio DAB touchscreen 5'' 6HP USB BT UConnect LIVE Smartphone mirroring: Appel CarPlay/Android Auto Traffic Sign Recognition Banquette arrière rabattable asymétriquement Rails de toit en finition Black Accoudoir central avant Air conditionné Colonne de direction réglable hauteur/profondeur Eclairage d'ambiance de l'habitacle Intérieur tissu Rangement au dos du siège passager avant Rétroviseurs électriques et chauffants Siège passager rabattable à plat Tapis de sol avant Verrouillage automatique des portes Verrouillage central + télécommande Vitres électriques AV/AR Combiné des instruments avec afficheur 3.5'' JAV 16''+215/65 Peinture non-métallisée Poignées de portes couleur carrosserie Rétroviseurs extérieurs en couleur carrosserie ABS (antiblocage des freins) Airbag conducteur Airbag passager Airbag passager déconnectable Airbags latéraux sièges avant Airbags rideaux AV/AR ESC (Electronic Stability Control) Isofix à l'arrière Panic Brake Assist Phares antibrouillard avant + cornering ERM (Electronic Roll Mitigation) Lane Departure Warming+Lane Keeping Assist Start & Stop

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie