Bouwjaar | 01-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.649 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 94.649 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pilette Leuze SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 6 |
Postcode | 7900 |
Plaats | Leuze En Hainaut |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 666166 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +32 (0)476 - 996779 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.piletteleuze.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
**** FINANCEMENT SUR PLACE***
66x294.33 €
TAEG :5.24 %
Pilette Leuze SPRL est courtier en crédit et intermediaire auprès de,
*Record Bank(CBFA12165A) et Alpha crédits
*contacte et renseignement service financement :0476/996.779
* Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent !
VEHICULE GARANTI 12 MOIS + CONTROLE TECHNIQUE + REVISION MECANIQUE ET CARROSSERIE POUR:17500 €
POSSIBILITER D'UNE EXTENSION DE GARANTIE 24 MOIS A.P.D 455€
CV FISCAUX (CV) :
TAXE DE CIRCULATION ANNUELLE - TCA POUR LA WALLONIE : €
TAXE DE MISE EN CIRCULATION - TMC : €
ECOBONUS-MALUS : 0€
CALCULS VALABLES À PARTIR DU 1.7.2020
Le module de calcul de ce site est exclusivement un outil de simulation sans aucun caractère officiel ni aucune valeur juridique. Le calcul effectué par ce module est basé sur les informations qui sont actuellement en possession de FEBIAC. Bien que FEBIAC mette tout en œuvre afin de vous informer correctement, nous déclinons toute responsabilité en cas d'erreur.
Calculs valables à partir du 1.7.2020
*Texte sous réserve d'erreurs typographiques et non contractuel*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.