Bouwjaar | 18-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.300 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 31.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.300 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PCH Automotive SPRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avenue de Nancy 8A |
Postcode | 4020 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 252579 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- Véhicule 1er propriétaire
- Voiture belge
- État strictement impeccable
- Carnet d'entretien complet Concession Jeep
- Kilométrage certifié par le Car-Pass :
https://public.car-pass.be/vhr/535da578-9b7c-4f21-89da-f340e9e0e700
- Norme : EURO6if
- Émissions de CO2 NEDC : 44 g/km
- Émissions de CO2 WLTP : 49 g/km
- 100 % déductible en société !!!
- Plug-In Hybrid :
Moteur Thermique Essence : 1.3 130cv
Moteur Électrique : 128cv
Total : 258cv mais papiers d'immatriculation sur 130cv !!!
- Bleu Jetset métallisé
- Cuir noir
- 4x4
- Boîte de vitesse automatique à 6 rapports
- Climatisation automatique Bi-Zone
- GPS Tactile
- Phares LED
- LED de jour
- Sièges électriques
- Sièges chauffants
- Volant chauffant
- Jantes Alu 17'
- Key-Less Entry & Start (Clefs mains-libres)
- Régulateur de vitesse adaptatif (Distance)
- Limiteur de vitesse
- Park Distance Control avant et arrière
- Assistant de changement de voies
- Assistant au freinage d'urgence
- Assistant au démarrage en côte
- Bluetooth
- Apple Carplay
- Android Auto
- Prise USB
- Rétroviseurs rabattables électriquement
- Volant multi-fonctions en cuir
- Vitres arrière surteintées
- Avertisseurs de perte de pression des pneus
- Railings de toit
- Senseur de lumière
- Senseur de pluie
- Livrée avec Contrôle Technique et Car-Pass
- Garantie Totale Constructeur Jeep jusqu'au 22/01/2023
- Uniquement sur rendez-vous
- Only on appointment
- Plus de photos sur notre site, more photos on our website :
- www.pch-automotive.be
- Since 1984 -
- Suivez-nous sur facebook, follow us on Facebook : www.facebook.com/pchautomotive
- Suivez-nous sur Instagram, follow us on Instagram : www.instagram.com/pchautomotive
@ Copyright 2022 PCH Automotive
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.