vorige 184 van 1.101 volgende

Jeep Renegade 4XE 240 Plug-in Hybrid Electric S |19'' velgen|Clima|Cruise|Camera|CarPlay | Parking Pack | Winter Pack

€ 27.945,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 36.532 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Jeep Renegade 4XE 240 Plug-in Hybrid Electric S |19'' velgen|Clima|Cruise|Camera|CarPlay | Parking Pack | Winter Pack


€ 27.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 22-06-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 36.532 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jelle Talsma Heerenveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Businesspark Friesland-West 53a
Postcode 8447 SL
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 636201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jelletalsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2020 - sep 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 177 kW (241 PK)
Vermogen elektromotor(en): 44 kW (60 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 48 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 199 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 181 x 172 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.315 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 11 kWh, Conditie: 100%, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 44 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,7 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Plus (€ 495): - 6 maanden garantie - Gegarandeerde kilometerstand NAP - APK bij aflevering - 12 maanden mobiliteitspas - Afleverbeurt - Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- Afleverpakket Comfort (€ 795): - 12 maanden garantie (of tot de volgende onderhoudsbeurt) - Gegarandeerde kilometerstand NAP - APK bij aflevering - 12 maanden mobiliteitspas - Afleverbeurt - Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 11.4 kWh

AUTO IS NIET ALTIJD AANWEZIG!
LET OP: Dit betreft een demo voertuig, informeer naar de actuele kilometerstand!

Vanaf 1 november 2016 worden de prijzen van onze gebruikte auto's, conform de wet Consumenten bescherming (artikel 6:193 e.v. BVV), getoond inclusief alle onvermijdbare kosten. Dit is inclusief tenaamstellingkosten, voldoende brandstof en een geldige APK Keuring. Voor aanvullende pakketten klik op onderstaande link:
www.jelletalsma.nl/afleverpakketten/
Disclaimer. Ondanks de zorg aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's. Kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten, omissies of onvolkomenheden in de gegevens. Een deel van de informatie wordt automatisch toegevoegd.

Met een auto als deze Jeep Renegade komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto uit 2022 heeft 36532 kilometer gereden. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige viercilinder benzinemotor. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Een ver

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie