Jeep Renegade 4XE 240 Plug-in Hybrid Electric Trailhawk | Navi / Climate / Stoelverwarming

€ 37.987,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.414 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Jeep Renegade 4XE 240 Plug-in Hybrid Electric Trailhawk | Navi / Climate / Stoelverwarming


€ 37.987,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 22.414 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mulders Tiel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Franklinstraat 2
Postcode 4004 JK
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 616147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mulders-autogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 49 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 199 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 424 x 181 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.315 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 7.4 kW

Interieur
Interieur: Navigatiesysteem, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 43 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Mulders standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 12 maanden SPOTiCAR garantie, 12 maanden SPOTiCAR pechhulp Europa, Afleverbeurt, Apk keuring, RDW-leges

Dit noemen we een groentje met kilometers. Jongste generatie, inclusief alle voordelen. Maar de top is eraf, en dat scheelt! Door de combinatie van brandstof- en elektromotor rijdt u met deze hybride Jeep Renegade een stuk voordeliger. En het scheelt in uitstoot bovendien. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Met uw smartphone maakt u overal contact met de auto. Remote services geven direct inzicht in uiteenlopende functies en zijn op afstand te activeren. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Op het stuur bevinden zich ook de schakelaars waarmee u de audio bedient. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Extra opties op deze auto zijn: parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, keyless entry, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.

Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!

Als de aanwezigheid van een bepaalde optie bepalend is voor de aankoop van deze auto, verzoeken wij u dit kenbaar te maken vó&

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie