Bouwjaar | 17-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.535 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.535 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jelle Talsma Heerenveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Businesspark Friesland-West 53a |
Postcode | 8447 SL |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 636201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jelletalsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2020 - sep 2022
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 177 kW (241 PK)
Vermogen elektromotor(en): 44 kW (60 PK)
Vermogen brandstofmotor: 132 kW (179 PK)
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Actieradius: 48 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Wielbasis: 257 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 11 kWh, Conditie: 100%, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Elektriciteitsverbruik op de snelweg: 15,7 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Plus (€ 495): - 6 maanden garantie - Gegarandeerde kilometerstand NAP - APK bij aflevering - 12 maanden mobiliteitspas - Afleverbeurt - Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- Afleverpakket Comfort (€ 795): - 12 maanden garantie (of tot de volgende onderhoudsbeurt) - Gegarandeerde kilometerstand NAP - APK bij aflevering - 12 maanden mobiliteitspas - Afleverbeurt - Gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 11.4 kWh
Vanaf 1 november 2016 worden de prijzen van onze gebruikte auto's, conform de wet Consumenten bescherming (artikel 6:193 e.v. BVV), getoond inclusief alle onvermijdbare kosten. Dit is inclusief tenaamstellingkosten, voldoende brandstof en een geldige APK Keuring. Voor aanvullende pakketten klik op onderstaande link:
www.jelletalsma.nl/afleverpakketten/
Disclaimer. Ondanks de zorg aan de correcte invoer van de gegevens van de aangeboden auto's. Kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten, omissies of onvolkomenheden in de gegevens. Een deel van de informatie wordt automatisch toegevoegd.
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Jeep Renegade. Het is een auto uit 2022. Twijfelt u nog tussen rijden op benzine of elektrisch? Niet nodig. Deze hybride Jeep Renegade doet het allebei. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Verder is de Jeep uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.