Jeep Renegade Longitude 1.3 T4 + GPS + PDC + CRUISE + ALU 16

€ 22.495,-

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.115 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Jeep Renegade Longitude 1.3 T4 + GPS + PDC + CRUISE + ALU 16


€ 22.495,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.115 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Beerens B2 Store North
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noorderlaan 93
Postcode 2030
Plaats Antwerpen
Land België
Telefoon +33233404390 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

*Totaalaanbod in de autosector

*Beste prijs in overname

*Professionele aankoopdienst / onmiddellijke uitbetaling

*Beste aanbod in financiering / renting / leasing

*+ 10 uiterst moderne werkplaatsen / vestigingen

+ 1.000 nieuwe en bijna nieuwe wagens in stock!





*Kijk op www.b2cars.be voor meer info.

*Visitez www.b2cars.be pour plus d'infos.





*Offre total dans le secteur automobile

*Reprise de votre ancien véhicule au meilleur prix

*Service d'achat professionnel / payement immédiat

*Meilleur offre pour votre financement / renting / leasing

*+ 10 ateliers / divisions très modernes

*+ 1.000 véhicules neuves et quasi neuves en stock!



*Alloy wheels 16 inch
*Armrest front
*Automatic gearbox
*AUX & / or USB entrance
*Cloth interior
*Cruise control
*Darkened windows
*Dualzone automatic airconditioning
*Electric foldable mirrors
*Electric mirrors
*Electronic parkingbreak
*Heated seats
*Heated steeringwheel
*Isofix
*Leather steering wheel
*Linguatronic
*Multifunction steering wheel
*Navigation
*Park distance control front & back
*Rain sensor
*Servotronic
*Speedlimiter
*Start / Stopsystem
*Startbutton

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie