Bouwjaar | 28-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.259 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 68.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.259 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage De Rocker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brusselsesteenweg 89 |
Postcode | 9230 |
Plaats | Wetteren |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)9 - 2521120 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.derocker.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
?? Informatie in het Nederlands: Merk: Jeep. Model: Wrangler. Type: Sahara. Brandstofsoort: Hybride. Transmissie: 8 versnellingen, Automaat. Interieurkleur: zwart. CO?-uitstoot: 79 g/km. BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers. ?? Information in English: Brand: Jeep. Model: Wrangler. Type: Sahara. Type of fuel: Hybrid. Transmission: 8 gears, Automatic. Interior colour: black. CO2 emission: 79 g/km. VAT/margin: VAT qualifying. vanaf model 2022, antenne op spatbord, automatisch inschakelende koplampen, LED dagrijlichten voor, handremhendel leder, \ \ \ Blind Spot Monitoring System \ \ \ , buitenspiegels met geïntegreerde knipperlichten, achterbumper gespoten, 1995 cc 2,0 L 200 KW benzine /107 KW elektrisch , vooras \ \ \ DANA 210 mm \ \ \ , A-AS \ \ \ DANA 220 MM \ \ \ , voetgangersbescherming, verdeelbak, 7,5 J x 18 Alu, achterruitewisser met interval, hardtop gespoten, instaptredes buizen, voorbumper gespoten -. ?? Informations en Français: Marque: Jeep. Type: Sahara. Type de carburant: Hybride. Transmission: 8 vitesses, Automatique. Couleur intérieure: noir. Émission de CO2: 79 g/km. TVA/marge: TVA déductible. vanaf model 2022, antenne op spatbord, automatisch inschakelende koplampen, LED dagrijlichten voor, handremhendel leder, \ \ \ Blind Spot Monitoring System \ \ \ , buitenspiegels met geïntegreerde knipperlichten, achterbumper gespoten, 1995 cc 2,0 L 200 KW benzine /107 KW elektrisch , vooras \ \ \ DANA 210 mm \ \ \ , A-AS \ \ \ DANA 220 MM \ \ \ , voetgangersbescherming, verdeelbak, 7,5 J x 18 Alu, achterruitewisser met interval, hardtop gespoten, instaptredes buizen, voorbumper gespoten -
https://public.car-pass.be/vhr/4558be05-9f39-4ad8-bef5-f891e84a0b64
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Wrangler | Een echte terreinwagen
Er zijn SUV's en er zijn terreinauto's. Op het oog is er weinig verschil tussen beide. Ze zijn beide groot, hoog en stoer. Maar onderhuids is er een wereld van verschil! Bij terreinwagens draait alles om prestaties in het terrein. Bij Sports Utility Vehicles hebben die capaciteiten plaats gemaakt voor luxe en comfort op de openbare weg. Maak kennis met één van de laatste pure terreinwagens: de Jeep Wrangler.
De Jeep Wrangler is een echte terreinwagen. Tegenover grootste capaciteiten in het terrein staan echter matige rijeigenschappen op de openbare weg. Het retro-uiterlijk zorgt voor een hoog verbruik.
Plus
- zeer vaardig in het terrein
- ijzersterk imago
- rijke uitrusting
Min
- fors verbruik
- matige rechtuitstabiliteit
Conclusie
De Jeep Wrangler is een uitzonderlijke auto: het is één van de weinige echte terreinwagens (géén SUV) en het is een model dat al decennia lang trouw blijft aan het origineel. Het verschil met de vorige generatie lijkt daarom klein. Opnieuw is de vormgeving gebaseerd op het oermodel, maar onderhuids heeft de techniek een sprong vooruit gemaakt.
Als het gaat om de rijeigenschappen is de Wrangler ook een geval apart. De meeste auto's in dit segment worden steeds verfijnder, maar het kenmerk van de Wrangler is juist het gebrek aan verfijning. Alhoewel het weggedrag op de openbare weg is verbeterd, blijft de Wrangler een echte terreinwagen. In het terrein blijkt dat de kracht van de Wrangler te zijn, want dankzij het pure gevoel met het mechaniek kan de bestuurder het maximale uit de auto halen.