Bouwjaar | 01-11-2017 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.480 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | - |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2017 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 77.480 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHalle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edingensesteenweg 508 |
Postcode | 1500 |
Plaats | Halle |
Land | België |
GSM | +32 (0)479 - 712892 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohalle.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Couleur intrieure: noir
Consommation moyenne de carburant: 3,8 l/100km
Livrets: Prsent
Car-Pass: https://public.car-pass.be/vhr/a09acdf8-6e08-4045-9216-b3cf0faa87df
Voertuig in zeer goede staat met tal van opties en weinig km!
Vhicule en trs bon tat, avec beaucoup d'options et peu de km!
- jaar anne : 11/2017
- km : 77.000km + onderhoudsboek / carnet
- automaat / automatique
- motor: 1580cc 77kw/105pk - EURO 6b - 88gr/Co2
- navigatie / systme de navigation
- automatische airconditioning / climatisation digitale
- halflederen bekleding / intrieur semi-cuir
- CARPLAY / ANDROID AUTO
- achteruitrijcamera / camera de recul
- parkeersensors voor en achter / radar AV & AR
- LED koplampen / phares xenon LED
- line assist
- 4 x elektrische ruiten / 4 x vitres lectriques
- elektrische spiegels / rtro lectriques
- cruise control /rgulateur de vitesse
- centrale vergrendeling / verrouillage centralis
- stuurbekrachting / direction assiste
- boordcomputer / ordinateur de bord
- lichtsensors / ddecteur de lumire
- regensensors / ddecteur de pluie
- bluetooth + audio streaming
- alu velgen / jantes alu
- radio-cd + usb
- airbags
- abs
- trekhaak / attache remorque
- ...
www.autohalle.be
Weerstandsstraat 3A
1502 Halle / Lembeek
Tel. 0479/712.892 (enkel op afspraak/sur rendez-vous)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.