KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine Edition | Trekhaak | Stoel/Stuurwielverwarming | LED Koplampen | Navigatie | Parkeercamera | Climate control

€ 35.435,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.211 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine Edition | Trekhaak | Stoel/Stuurwielverwarming | LED Koplampen | Navigatie | Parkeercamera | Climate control


€ 35.435,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.211 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Kia Leeuwarden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 3
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 7630540 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 165 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 442 x 183 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.374 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieurkleur: Leder/stof zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 100 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Minimaal 3 maanden APK
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Minimaal 15 liter brandstof
Gratis tenaamstelling en overschrijving
- BOVAG pakket personenwagens (€ 895 meerprijs):
12 maanden BOVAG garantie
APK-Keuring
Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Poetsbeurt
Volle tank
Gratis tenaamstelling en overschrijving
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Waarom Koreaanse auto's zo in trek zijn? Omdat u veel auto krijgt voor uw geld; een uitgave die bovendien lang z'n waarde houdt. De hybride motor combineert een elektromotor met een verbrandingsmotor. U kunt dus kiezen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en in delen neerklapbare achterbank.

Snelheid, brandstofinfo, noem maar op. Het digitale dashboard houdt u permanent op de hoogte. Goed en overzichtelijk. Soepel inparkeren in de krapste parkeervakken. De achteruitrijcamera maakt het mogelijk. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. Vergeten af te sluiten? Bandenspanning onvoldoende? De speciale app geeft u direct een seintje met behulp van Connected Services. De Kia is standaard voorzien van: dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en DAB ontvangst.

Zoals u mag verwachten van deze Kia Niro is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie