Bouwjaar | 03-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.364 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 113.364 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Kuringe v.o.f. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kromakker 1 |
Postcode | 5296 NR |
Plaats | Esch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 601359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vankuringeautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R18
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 181 x 155 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.421 kg
Laadvermogen: 509 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 545): Afleverpakket B: AFLEVERINGS PAKKET B :AUTO`S VANAF €4500 EURO WIJ BIEDEN OP ONZE OCCASIONS VANAF €4500,- EEN AFLEVERPAKKET B AAN OM U MET EEN GERUST HART DE WEG OP TA LATEN GAAN. - AFLEVERINGS BEURT - NIEUWE APK - BOVAG GARANTIE 6 MND - TENAAMSTELLEN - NATIONALE AUTOPAS
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Kia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Het interieur ademt luxe door de leren bekleding. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Gewoon, omdat het kan. Deze Kia Niro heeft zelfs een verwarmde achterbank. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. Ook is het audiosysteem voorzien van: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. In deze Kia kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Bovendien zorgt de adaptive cruise control dat u altijd de juiste afstand houdt tot uw voorligger, en eenmaal op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren achter u om veilig in te parker
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.