KIA Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine | Harman Kardon audio | Stoelventilatie | Bestuurdersstoel met geheugenfunctie | Remote smart parking

€ 37.435,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-01-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.252 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine | Harman Kardon audio | Stoelventilatie | Bestuurdersstoel met geheugenfunctie | Remote smart parking


€ 37.435,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-01-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 19.252 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Kia Leeuwarden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 3
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 7630540 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 162 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 442 x 183 cm
Wielbasis: 272 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.374 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: grijs leder, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Minimaal 3 maanden APK
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Minimaal 15 liter brandstof
Gratis tenaamstelling en overschrijving
- BOVAG pakket personenwagens (€ 895 meerprijs):
12 maanden BOVAG garantie
APK-Keuring
Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Poetsbeurt
Volle tank
Gratis tenaamstelling en overschrijving
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Als u de laatste jaren steeds meer Koreaanse merken ziet rijden, dan kan dat kloppen. Bijna twee keer zoveel als tien jaar terug. Kwestie van kwaliteit én betaalbaarheid. Deze hybride Kia Niro gaat slim om met energie. Door rijden en remmen wordt de accu van de elektromotor opgeladen, die de brandstofmotor en handje helpt of zelfs de aandrijving overneemt. Voorzien van zowel stoelverwarming, verwarmbare achterbank alsook een verwarmbaar stuur, zorgt dit voertuig voor uitstekend comfort tijdens koude dagen. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

In één oogopslag heeft u alle benodigde functies onderweg in beeld, dankzij het slim ingedeelde digitale dashboard. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Filerijden? Doodvermoeiend. Daarom helpt de file assistent zo nodig een handje. Door automatisch afstand te houden, en te stoppen als uw voorligger stilstaat. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. Met connected drive services, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, kruisend verkee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie