KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine | Navigatie | Adaptieve Cruise Control | Climate control | Parkeercamera

€ 18.735,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 126.675 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

KIA Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine | Navigatie | Adaptieve Cruise Control | Climate control | Parkeercamera


€ 18.735,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 25-11-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 126.675 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.580 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Kia Leeuwarden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 3
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 7630540 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2022

Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 4 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 181 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.390 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Accu
Accu: 2 kWh

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Minimaal 3 maanden APK
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Minimaal 15 liter brandstof
Gratis tenaamstelling en overschrijving
- BOVAG pakket personenwagens (€ 895 meerprijs):
12 maanden BOVAG garantie
APK-Keuring
Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift
Uitgebreide inspectie
Reiniging interieur en exterieur
Poetsbeurt
Volle tank
Gratis tenaamstelling en overschrijving
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze Kia Niro heeft 126675 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2019. Elektrisch rijden: zuinig, goedkoop en schoon. Maar soms net wat beperkt als het gaat om afstand. Daarom heeft deze hybride Kia Niro zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. Als dat geen perfecte combi is! De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze auto. In de winter wil iedereen mee. Zou dat komen door de verwarmde achterbank? Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Zodra u naar de 'R' schakelt, gaat de achteruitrijcamera in werking en heeft u een perfect zicht op alles wat zich achter de auto afspeelt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Een massieve sound of fluisterzachte verstaanbaarheid? Het high performance audiosysteem presteert op topniveau. Deze auto kent elke bestemming als z

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel

Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?

Autotest | Kia Niro PHEV Een keurig nette rebel

De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.

Plus

  • sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
  • modern, maar direct vertrouwd
  • ruim en functioneel

Min

  • onhandige plek laadaansluiting
  • samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
  • infotainment liep vast tijdens test

Conclusie

De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.

De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.

De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.

Deel deze advertentie