Bouwjaar | 09-11-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.600 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 46.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 09-11-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.600 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage FRANCOIS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue de Serpont, 48 |
Postcode | 6800 |
Plaats | Libramont-Chevigny |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 721097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | garage-francois.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Voiture de direction modèle 2023 mais immatriculée 12/2022.Vendue avec garantie constructeur jusque 7 ans ou 150.000 kmFinancement, leasing ou renting possiblePompe à chaleurPeinture métalliséeBluetooth avec voice controlCaméra de réculCapteurs de parking arrièreCapteurs de stationnement avantCommandes audio au volantConnecteur USB à l'avantConnecteur USB-C intégré aux sièges avantRégulateur de vitesse adaptatifSmart Key - Accès et démarrage sans cléSystème de détection des angles mortsSystème de surveillance des pneus TPMSSystème navigation écran 10.25 Kia Connect OTATableau de bord digital 10.25''Banquette arrière rabattable 60:40Barres de toitCouvre-bagagesPréparation attache-remorqueLimitateur de vitesse intelligent (ISLA)Accoudoir central arrière + porte-gobeletsAir conditionné automatiqueBanquette arrière avec dossier réglableBarre de commandes intuitive climatisation - infoChangement de vitesse par bouton rotatif (e-shift)Chauffage d'appointChauffage de la batterieColonne de direction régl. hauteur et profondeurDirection assistée électronique MDPSEclairage du coffre à bagagesFilet de rangement dans le coffreHabillage des sièges en tissu/cuir artificielPalettes au volant pour récupération d'énergiePlancher de coffre amovible (2 compartiments)Prise 12V dans la console centralePrise 220VRétroviseur intérieur électrochromatiqueRétroviseurs extérieurs en couleur carrosserieRétroviseurs rabattables électriquementRétroviseurs réglables/dégivrables électriquementSiège conducteur réglable en hauteurSiège passager réglable en hauteurSièges avant chauffantsVitres latérales AR et lunette arrière assombriesVolant chauffantVolant en cuir artificielGrille de radiateur noire avec inserts chromésListels de porte noirs brillantsPeinture unieJAV 17''+215/55ABS (antiblocage des freins)Airbag conducteurAirbag dans la console centraleAirbag genou côté conducteurAirbag passagerAirbags latérauxDétecteur de pluieESC - Electronic Stability ControlFeux arrière LEDFeux de jour LEDFixations IsofixFrein de parking électrique avec fonction auto holdFreinage urgence auto+intersection et virage FCA 2Multi Collision Brake (MCB)Phares antibrouillard avant LEDPhares Dual LED avec faisceau dynamiqueSécurité enfants aux portes arrièreLKA - Lane Keep Assist (Assistance au Suivi de Voie)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.